Browsing by Author "Титаренко, В. Є."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Бази даних маркетингової інформації на ринках промислових товарів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Титаренко, В. Є.; Білик, М. В.; Васелевскі, М.Описано можливу структуру та можливості бази даних підприємства, що діє на промисловому ринку. In the article is described possible structure and opportunities of a database of the enterprise, which acts in the industrial market.Item Енергоощадність як фактор конкурентоспроможності підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Антоненко, О. М.; Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Описано місця перетину понять ефективного використання енергії з поняттям конкурентоспроможності підприємства. Виходячи з цього, визначено можливості впливу енергетичної ефективності підприємства на його конкурентоспроможність. In given article it is described places of crossings of concepts of an effective utilization of energy with concept of competitiveness of the enterprise. Proceeding from it is determined opportunities of influence of power efficiency of the enterprise on his competitiveness.Item Етимологія та дефініція конкуренції: аналіз та систематизація(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Зібрано та розглянуто підходи до визначення поняття конкуренції та критерії класифікації цього поняття. Різні види та форми конкуренції зведені в одну структуру. In work approaches to definition of concept a competition and criteria of classification of this concept are collected and considered. Different kinds and forms of a competition were incorporated into one structure.Item Маркетингові концепції в діяльності торгового дому “Жидачівський паперовий комбінат”(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Титаренко, В. Є.На прикладі підприємства паперової галузі показані можливості щодо виріення проблем під час формування паперового ринку України. В своїй діяльності паперовий комбінат використовує не тільки основні принципи маркетингу, але й останні його досягнення. On an example of the enterprise of paper branch the opportunities under the decision of problems are shown during formation of the paper market of Ukraine. In the activity the paper combine uses not only main principles of marketing but also his last achievement.Item Оцінка конкурентоспроможності підприємства: вибір критеріїв(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Титаренко, В. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано сучасні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства. Визначено головні критерії оцінки конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано методику оцінки конкурентоспроможності підприємства.Item Фактори конкурентоспроможності підприємства: систематизація та формування єдиного підходу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Титаренко, В. Є.Проаналізовано фактори конкурентоспроможності підприємства, запропоновані різними вченими. Удосконалено та розширено класифікацію факторів конкурентоспроможності підприємств. Запропоновано перелік факторів формування конкурентоспроможності підприємства. It is analysed factors of competitiveness of the enterprise offered by different scientists. It is advanced and expanded classification of factors of competitiveness of the enterprises. It is offered the list of factors of formation of competitiveness of the enterprises.