Browsing by Author "Тмєнова, Наталія"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Тмєнова, Наталія; Сусь, Богдан; Tmienova, Nataliia; Suse, Bohdan; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Taras Shevchenko National University of KyivУ статті обговорено напрями розвитку експертних систем в освіті. Проаналізовано досвід використання та переваги експертних систем в системі відкритої освіти для покращення якості процесу навчання та підвищення його ефективності. Запропоновано використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт та тестів.Item Використання міждисциплінарного підходу при виконанні лабораторних робіт з технічних дисциплін(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Тмєнова, Наталія; Сусь, БогданПоказано, що при проведенні лабораторних робіт з технічних дисциплін особливу цінність та результативність мають ті, які поєднують в собі використання знань та навичок, набутих при вивченні суміжних дисциплін. На прикладі конкретної лабораторної роботи показано, як використано міждисциплінарне поєднання «Комп’ютерної графіки», «Електроніки», «Архітектури мікропроцесорних систем» та «Алгебри». It is shown that during experimental laboratory activities of technical subjects the especially effective are those that combine the use of knowledge and skills acquired in the study of other related disciplines. Interdisciplinary approach is discussed on the example of specific laboratory work that combines "Computer Graphics", "Electronics", "Architecture of microprocessor systems" and "Algebra".Item Інтерактивні демонстрації в інформаційних технологіях(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Сусь, Богдан; Тмєнова, НаталіяПоказано, що самостійну навчальну та дослідницьку діяльність студентів можна активізувати через застосування різних форм і методів навчання за допомогою електронних навчальних посібників, що містять інтерактивні демонстрації, та залучення студентів до проведення відповідних нескладних дослідів. Для прикладу розглянуто електронний курс з комп’ютерної графіки, а саме вивчення концепцій колірних моделей. It is shown that an independent educational and research activities of students can be activated by applying different forms and methods of teaching using electronic training manuals that contain interactive demonstrations, and attract students to the related simple experiments. As an example, examined the electronic course on computer graphics, with the study of color model concepts.