Browsing by Author "Ухачевич, Я. П."
Now showing 1 - 8 of 8
- Results Per Page
- Sort Options
Item Логістика в адаптивних системах управління конкурентоспроможністю продукції промислових підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ухачевич, Я. П.; Плоткін, Я. Д.Розглядаються аспекти застосування адаптивних систем управління конкурентоспроможністю продукції та роль логістики у формуванні додаткової корисності товару в сучасних ринкових умовах. This article is dedicated to the aspects of the usage of the adaptive systems control of the competitive abilits of production and the role of logistics in the formation of the additional usefullness of goods in contemporary market conditions.Item Методика маркетингового аналізу конкуренції та конкурентів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Ухачевич, Я. П.; Плоткін, Я. Д.У статті пропонується методика маркетингового аналізу конкуренції та конкурентів. Методика призначена для здійснення таких важливих функцій сучасного маркетингу, як моніторинг конкурентів, визначення сильних і слабких сторін підприємства та оцінка конкурентоспроможності його продукції, що дає змогу розробити адекватну конкурентну стратегію і тактику підприємства в ринкових умовах. The article presents the methods of marketing analysis of competition and competitors. The methods intend for realization of such important functions of modern marketing as monitoring of Business rivals, determination of strong and wear sides of the enterprise and estimation of the competitive ability of product. The using of these proposed methods allows realizing the elaboration of adequate competitive strategy and tactics of the enterprise in conditions of market.Item Організація процесу забезпечення конкурентноспроможності продукції машинобудівних підприємств.(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Ухачевич, Я. П.; Сергатюк, А. А.В тезах доповіді висвітлюються проблеми організації процесу забезпечення конкурентоспроможності продукції машинобудівних підприємств. Запропонований нами раніше новий підхід до забезпечення конкурентоспроможності продукції машинобудівних підприємств завдяки адаптивній системі управління в даній роботі доповнений розробленою системою “крос фанкшн”, яка здійснює зв’язок і координацію процесу управління основними параметрами конкурентоспроможності з формуючими їх підрозділами підприємства на різних (неперервних і циклічних) етапах виробництва і збуту.Item Розвиток і формування адаптивних систем управління конкурентоспроможністю продукції промислових підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Ухачевич, Я. П.Стаття присвячена проблемі конкурентоспроможності продукції. Досліджується історичний досвід забезпечення конкурентоспроможності продукції зарубіжних та вітчизняних промислових підприємств. Також обгрунтовується необхідність формування адаптивних (самонастроюваних) комплексних систем управління конкурентоспроможністю продукції на вітчизняних промислових підприємствах. This article is dedicated to the problem of the competetive ability of the pro¬duct. Investigates the historical experience of guaranteeing the competitive ability of the product of the foreign and home industrial enterprises. Also is grounded the necessity of the forming of the adaptive (self-tuning) complex control systems of the competitive ability of the product at the home industrial enterprises.Item Удосконалення грошово-кредитного механізму для активізації інвестиційного процесу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Ухачевич, Я. П.; Маслова, Н. В.Розглядаються проблеми активізації інвестиційних процесів в Україні. Серед великої кількості чинників впливу на інвестиційну активність досліджується такий чинник, як процентна ставка за кредит, аналізуються резерви його зниження та рекомендовані пропозиції щодо регулювання грошово-кредитної політики НБУ на курс політики «дешевих грошей». The article discusses the problem of inhibition of the investment processes in Ukraine. Among a number of factors impact oninvestment activity investigates such factors as interest rate on loans is analyzed to reduce reserves and recommendedproposals for the regulation of the monetary policy of the NBUexchange rate policy of "cheap money".Item Управління конкурентоспроможністю продукції: брендинг(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Ухачевич, Я. П.; Дубодєлова, А. В.Розглядається один з нецінових методів забезпечення конкурентоспроможності продукції – брендинг. На основі виконаних досліджень та аналізу зарубіжних концепцій брендингу запропоновано вдосконалену концепцію конкурентного брендингу, розроблено алгоритм її реалізації на етапі розроблення нового бренду та виведення його на ринок. Пояснено зміст управління брендом на всіх етапах та запропоновано інструменти їхньої реалізації. Then article deals with one of the non-priced method of providing competitive ability products by branding. Analysing modern foreign conceptions of branding it is offered more perfect conception of competition branding set out algorithm at its realization on the stage of developing a new brand and introducing it in the market. The maintenance of management a brand at all stages is explained and tools of their realization are offered.Item Управління конкурентоспроможністю продукції: формування іміджу товару(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Ухачевич, Я. П.Подано результати маркетингового дослідження із визначення бажаного для побутових споживачів асортименту послуг та рівня обслуговування з боку газорозподільних компаній на регіональному ринку газу. Проаналізовано причини незадоволення побутових споживачів рівнем обслуговування розподільних компаній. Основними новаціями слід вважати диференціацію тарифів на послуги з транспортування газу та створення телефонної інформаційно-довідкової служби. The results of marketing research on a theme “ Definition desirable for the household consumers of assortment of services and degree of service by the gas companies in the regional market of gas ” are submitted. The reasons of displeasure of the household consumers by a degree of service of the gas companies are analysed. As the basic results it is necessary to consider creation of a telephone directory service and differentiation of the tariffs on services in transportation of gas.Item Формування позитивного іміджу продукції: торгова марка чи бренд?(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Ухачевич, Я. П.; Дубоделова, А. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджено проблеми нецінових методів управління конкурентоспроможністю продукції засобами формування позитивного іміджу товару. Запропоновано підхід до вибору та застосування таких маркетингових засобів, як “торгова марка” та “бренд”, які забезпечують товар додатковими конкурентними перевагами на ринку, не вдаючись до зниження цін.