Browsing by Author "Чаган, Ю. А."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вплив поодиноких перешкод на коливання гусеничних транспортних засобів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Величко, Л. Д.; Чаган, Ю. А.Досліджено вплив поодиноких перешкод на коливання гусеничних транспортних засобів (ГТЗ). В основу досліджень покладено чисельний аналіз диференціальних рівнянь, які описують динаміку ГТЗ. Він дає змогу встановити залежність амплітуди вертикальних коливань від характеристики підвіски та кінематичних параметрів руху. Influence of single obstacles is in-process probed on the vibrations of caterpillar transport vehicles. The numerical analysis of differential equalizations which describe the dynamics of caterpillar transport vehicles is fixed in basis of researches. It enabled to set dependence of amplitude of vertical vibrations on description of pendant and kinematics parameters of motion.Item Розробка методу розрахунку нелінійних поздовжньо-кутових коливань гусеничних транспортних засобів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Величко, Л. Д.; Сокіл, Б. І.; Чаган, Ю. А.На основі узагальненої моделі динаміки гусеничних транспортних засобів розроблено методику дослідження власних нелінійних поздовжньо-кутових коливань. В її основу покладено ідею застосування спеціальних періодичних Ateb-функцій для побудови звичайних диференціальних рівнянь із степеневою нелінійністю. Отримано залежність, яка визначає частоту коливань від характеристик підвіски та особливостей її розміщення. Показано, що найсприятливішими з точки зору комфортабельності є підвіски із сильно нелінійним зв’язком між деформацією та відновлювальною силою. On the basis of the generalized model of dynamics of caterpillar vehicles it is developed a technique of research of own nonlinear longitudinal-angular oscillations. In its basis it is necessary idea of usage of special Ateb-functions for construction of the usual differential equations with sedate nonlinearity. It is received a relation which determines an oscillation frequency from characteristics of the suspension and features of its accommodation. It is shown that optimum, from the point of view of comfortableness, there are suspensions with strongly nonlinear communication between deformation and renewing force.