Browsing by Author "Чучмарьова, С. Й."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Логістичний підхід до організації складування запасних частин на промисловому виробництві(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Семчук, Ж. В.; Третякова, Л. І.; Чучмарьова, С. Й.Досліджено науково-теоретичні особливості створення технополісів і технологічних парків у світовому господарстві з урахуванням можливостей застосування цього досвіду в країні. Розглянуто характерні ознаки основних світових моделей розвитку інноваційних інфраструктур. Проаналізовано сучасний стан розвитку інноваційної діяльності та особливості становлення і функціонування технологічних парків у масштабі світової економіки. The article is devoted to research of theoretical and metod aspects of technopolicy and technological parks function in the world economy and possibility of its usage in Ukraine. The work determines the personal touches, specific of the main models of development o innovative infrastructure in the world. It analyses current condition of development of innovation activities and peculiarities of establishment and technoparks`function in the world economy.Item Маркетингові аспекти застосування електронних технологій бізнесу(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Третякова, Л. І.; Чучмарьова, С. Й.; Прийма, П. Б.Переконання про домінуюче значення маркетингової орієнтації в поведінці польських підприємств, які діють на ринку, в світлі досліджень, проведених за останні десять років, видається необґрунтованим. У статті автор на підставі аналізу результатів різних досліджень підтверджує цю високу тезу і вказує на найістотніші причини стану таких речей. The conviction about a prevailing role of marketing orientation of Polish businesses’ performance operating on the market seems to be not justified by recent research. The author of this paper tries to verity the above thesis on the basic of the results of various scientific research and to indicate the most essential causes for the above mentioned state of matters.Item Основні напрями підвищення ефективності підприємств теплових мереж(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Акіншина, О. В.; Чучмарьова, С. Й.; Іванишин, Л. Р.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядаються основні напрями підвищення ефективності підприємств теплових мереж, а саме зниження собівартості продукції, удосконалення управління виробництвом, зменшення втрат ресурсів, використання основних виробничих фондів. The main directions of effectiveness increasing of activity of heat network enterprises are investigated in the article, such as the production cost increasing, the production management improving, the use of main equipment of this enterprises.Item Підвищення ефективності системи збору інформації про конкурентів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Іванишин, Л. Р.; Чучмарьова, С. Й.; Акіншина, О. В.Конкурентне середовище, яке є частиною маркетингового середовища підприємств, повинно бути предметом самостійного вивчення і оцінки. Для цього доцільно створити спеціалізовані центри, які б характеризувались наявністю ефективної інтегральної системи збору інформації про конкурентне середовище і були б оснащені необхідним організаційно-технічним обладнанням, яке обслуговував би спеціально підготовлений персонал. Competitive environment as a part of marketing environment has to be the object of analyze and research. Information centers for gathering information about competitive environment have been created by high-qualification personal.Item Тенденції в розвитку сучасної реклами(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Чучмарьова, С. Й.; Мархевка, Н. І.; Мархевка, І. І.Item Тенденції розвитку туристично-рекреаційної галузі Львівщини(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Мамчин, М. М.; Чучмарьова, С. Й.; Мархевка, О. І.Розглянуто і проаналізовано сучасний стан туристично-рекреаційної галузі України і Львівщини зокрема. Визначено основні тенденції і чинники розвитку туристично-рекреаційної галузі в м. Львові та Львівській області. Обґрунтовано систему програмних заходів для збільшення потоку туристів в м. Львові. The modern state of turistichno-rekriaciynoy industry of Ukraine of Lvov is considered and analysed, in particular. Certainly basic tendencies and factors of development of turistichno-rekriaciynoy industry in m. Lvov and L'vivskii of area. Grounded system of programmatic measures for the increase of stream of tourists in m. Lvov.