Browsing by Author "Шевцова, Г. З."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Реалізація концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії підприємств хімічної галузі(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шевцова, Г. З.; Сєвєродонецький технологічний інститут Східноукраїнського національного університету ім. В. ДаляРозглянуто умови та проблеми розвитку внутрішнього ринку мінеральних добрив в Україні. Обґрунтовано, що перспективи розширення внутрішнього попиту пов’язані із використанням нових моделей взаємовідносин головних суб’єктів ринку. Показано особливості та форми реалізації концепції маркетингу взаємодій у ринковій стратегії хімічних підприємств.Item Формування цифрової культури персоналу як довгостроковий чинник розвитку хімічних компаній(Видавництво Львівської політехніки, 2020-06-18) Шевцова, Г. З.; Соколова, Г. Б.; Інститут економіки промисловості НАН України