Browsing by Author "Шевчук, В. Р."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Побудова системи внутрішньофірмового бюджетного управління(Видавництво Львівської політехніки, 2007) Шевчук, В. Р.; Петрух, Н. Б.Побудова системи внутрішньофірмового бюджетного управління дає змогу правильно розподілити ресурси відповідно до стратегічного плану компанії, виявити роль чинників, що впливають на досягнення цілей підприємства, оптимізувати процес прийняття управлінських рішень, оцінити можливі наслідки цих рішень в компаніях. Отже, у статті обґрунтовано актуальність впровадження системи бюджетного управ¬ління на вітчизняних підприємствах, розроблено елементи системи внутрішньо- фірмового бюджетного управління та конкретизовано етапи його побудови. Application of the internal budgeting system allows to distribute resources according to the strategic plan of the company, to discover the role of factors with impact on achievement the goals of organization, to optimize the process of managerial decisions making, to estimate possible results of this decisions in company. Thus in the article authors proved the necessity of internal budgeting system’s introduction, worked out elements of internal budgeting system and concreted stages of internal budgeting system building.Item Проблеми та необхідність організування системи внутрішнього аудиту на вітчизняних підприємствах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Шевчук, В. Р.; Лаушник, О. І.Впровадження системи внутрішнього аудиту дає змогу вдосконалити діяльність підприємства, а також покращити системи внутрішнього контролю, управління ризиками та корпоративного управління. Обґрунтовано необхідність впровадження системи внутрішнього аудиту на вітчизняних підприємствах, розглянуто проблеми, що виникають у процесі її організування, а також розроблено теоретичні основи побудови системи внутрішнього аудиту на підприємстві. Application of the internal audit system allows improving the organization’s activity, as well as improving the systems of internal check, risk management and corporate management. Thus in the article authors proved the necessity of internal audit system’s introduction, viewed problems of internal audit system’s organization and worked out the theoretical bases for building the internal audit system.Item Стратегічний управлінський облік як система інформаційної підтримки конкурентної стратегії підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Шевчук, В. Р.Якщо управлінський облік ХХ ст. був спрямований лише на внутрішньогоспо- дарське управління, то стратегічний управлінський облік, використовуючи зовнішню і внутрішню інформацію, не тільки забезпечує потреби виробництва, маркетингу, досліджень та розробок, але й передбачає аналіз діяльності з урахуванням довгострокових цілей, використовує методи отримання інформації про вирішальні чинники успіху: якість, інновації, час тощо з метою оптимізації стратегії розвитку підприємства. The management accounting in ХХ century was directed on the internal management. The strategic management accounting provides not only with necessary information for the production, the marketing, the research and the development but also offers the analyses of activity considering strategic goals, uses methods of obtaining the information about critical success factors: the quality, the innovation, the time est. for the enterprise development’s strategy optimization.Item Стратегічний управлінський облік як інформаційне підґрунтя стратегічного менеджменту підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Шевчук, В. Р.Завдяки аналізу досліджень вітчизняних та іноземних авторів розкрито сутність стратегічного управлінського обліку, а також представлено його роль як інформаційного підґрунтя прийняття рішень у кожному з п’яти взаємопов’язаних процесів стратегічного менеджменту підприємства, а саме: визначення сфери діяльності і формулювання стратегічних напрямів; постановка стратегічних цілей та задач для їх досягнення; формулювання стратегії для досягнення визначених цілей і результатів діяльності; реалізація стратегічного плану; оцінювання результатів діяльності та зміна стратегічного плану або методів його реалізації. In this scientific paper, by analyzing the research of domestic and foreign authors, defined the essence of strategic management accounting as an information basis for decision-making top-level management, which is to provide managers with all the information necessary for the management and control of business development for the benefit of its owners and other interested partner groups (creditors, customers, suppliers, staff, government and society). Also, the study presents the role of strategic management accounting as an information basis for decision-making in each of the five interrelated processes of strategic management of the enterprise, namely the definition of scope and formulation of strategic directions; setting strategic goals and objectives to be achieved; formulating strategies to achieve these objectives and performance; implementation of the strategic plan; assessment results and changes in the strategic plan or its implementation methods. Particular attention is paid to the value of strategic management accounting in the fifth management process: assessing performance and changes in the strategic plan and its implementation methods. By using tools of strategic management accounting, the company should develop an effective performance evaluation system that focuses on pre-defined parameters (a combination of short and long term financial and non-financial (qualitative) indicators of performance). Once the company has decided are critical indicators of performance should be measured and developed a system that captures these figures, it proceeds to assess progress. As part of the evaluation process execution (performance) is to compare the realized or actual, level of performance with a target level. The difference between the actual and planned levels of performance signals a potential problemthat will require an appropriate response. The emergence of new circumstances forcing the company to make adjustments to strategy development: long-term development direction can be changed with the management and future position of the company reviewed.Item Сучасні комп'ютерні технології аналізу грошових потоків підприємства(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Босак, А. О.; Шевчук, В. Р.У статті пропонуються методи аналізу грошових потоків підприємства з використанням сучасних комп’ютерних технологій. Автори орієнтуються на розв’язання спеціалізованого комплексу задач, серед яких аналіз поточної платоспроможності; аналіз резервів підтримання поточної платоспроможності; аналіз шляхів використання тимчасово вільних грошових активів; аналіз резервів прискорення обороту грошових активів тощо. The analysis ways of the enterprise money currency with the use of modern computer technologies are proposed in this article. The authors orientate themselves on solving of the specialized complex of problems among which there are the analysis of current solvency; the analysis of support reserves of current solvency; the analysis of the ways of use of temporary spare money assets; the analysis of acceleration reserves of money assets turnover, etc.