Browsing by Author "Шпакович, Р."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Алгоритм побудови графіка руху поїздів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Притула, М.; Шпакович, Р.Розглянуто питання розвитку теорії і практики побудови графіків руху поїздів. Розраховано основні елементи графіка та результати апробації розроблених алгоритмів побудови графіків руху на реальних даних.Item Задачі керування рухом з регульованим тертям(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Шпакович, Р.; Притула, Н.; Притула, М.; Пасічник, О.; Центр математичного моделювання ІППММ НАНУ; Львівський національний університет ім. Івана Франка; Львівська залізницяРозроблено алгоритмічне та програмне забезпечення для проведення тягово- енергетичних розрахунків з можливостями ідентифікації окремих параметрів і адаптації моделі поїзда та його складових, а також стратегію оптимального керування рухом.Item Задачі розрахунку параметрів безпечного руху поїздів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2006) Притула, М.; Шпакович, Р.; Пасічник, О.Запропоновано алгоритми розрахунку часових параметрів безпечного руху поїздів. The algorithms of calculation of time parameters of trains safe motion are offered in the work. 1.Item Математична модель задачі оптимального адаптивного управління рухом поїзда(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Притула, М.; Шпакович, Р.Описано процес керованого руху, наявні ресурси і технічні обмеження, показники якості процесу управління, критерій оптимальності. Запропоновано математичну модель керованого руху, схему процесу адаптивного управління, а також наближений метод розв’язування задачі адаптивного управління рухом поїзда. This paper describes a process of controlled movement, available resources and technical limitations, indicators of quality of control process, optimality criterion. A mathematical model of controlled movement, a process of adaptive control, and approximate method of solving the problem of adaptive train control are proposed.Item Ідентифікація параметрів моделі руху поїзда(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Шпакович, Р.Здійснено числові дослідження впливу основних факторів на режимні і енерговитратні параметри руху поїзда. Основним розглянутим в роботі параметром, для якого запропоновано алгоритм ідентифікації, є тягові характеристики. Проведені дослідження дали можливість запропонувати підхід до побудови системи оперативного керування рухом поїзда.