Browsing by Author "Bilova, Mariia"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Study of software systems usability used for customers loyalty identification(Lviv Politechnic Publishing House, 2019-04-18) Bilova, Mariia; Trehubenko, Oleksandr; National Technical University «Kharkiv Polytechnic Institute»On the background of software (SW) increase in quantity and complexity and SW versions change, a friendly interface allows enhancing SW competitiveness, reduction in SW development costs, increase in SW users number and users satisfaction, as well as reduction in costs needed for users training and support. The product using which users achieve the goals set and solve various issues in an efficient way, is deemed to be a user-friendly software product.The purpose of the article is to study existing methods for assessing the application usability and analyzing the features of using the main software usability indicators on the example of software for customer loyalty of 'Infotech' consumer society.Item Типова функціональність, особливості застосування та впровадження систем управління знаннями в ІТ-компаніях(Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-01) Сокол, Володимир; Білова, Марія; Космачов, Олексій; Sokol, Volodymyr; Bilova, Mariia; Kosmachov, Oleksii; Національний технічний університет “Харківський політехнічний інститут”; National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute”; Academy Smart LtdРобота присвячена особливостям зберігання та повторного використання знань у компаніях, діяльність яких пов’язана з розробкою програмного забезпечення. Надано поняття знання, управління знаннями та системи управління знаннями з позицій їх використання у ІТ-компанії. Визначено, що організаційне знання прийнято поділяти на явне, тобто таке, яке може бути представлене у вигляді листа, вказівок, довідника тощо, та неявне, носієм якого є розум співробітника безпосередньо та яке доволі важко піддається вилученню. Сформовано основне завдання управління знаннями, яке полягає в організації процесів створення, зберігання, отримання, передачі та застосування знань. Описано основні стратегії знань, серед яких створення знань, збереження та пошук знань, передача та обмін знаннями, застосування знань, подано приклади їхнього використання при розробці програмного забезпечення. Подано характеристику системи управління знаннями як інформаційної системи, яка розроблена для підвищення ефективності управління знаннями організації. Така система дозволяє вирішити проблеми, пов’язані з різноманітністю програмних проєктів, в яких задіяна ІТ-компанія. Визначено основні структурні елементи та функції систем управління знаннями, які включають засоби пошуку, інструменти управління контентом та взаємодією, засоби зберігання даних та інструменти для видобутку, а також засоби групового та штучного інтелекту. Проаналізовано особливості використання та впровадження систем управління знаннями в роботу малих та середніх ІТ-компаній на прикладі Academy Smart Ltd. Розглянуто проблеми, які виникають при цьому, та фактори, що роблять таке впровадження успішним. Надано характеристику організації управління знаннями в Academy Smart Ltd, зроблено висновки про ефективність цієї організації, відповідно до чого сформовано напрямки подальших досліджень.