Browsing by Author "Ihnatovych, A."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Concept of E-learning 2.0 as realization of web 2.0 ideology in distant learning(Українські технології, 2006) Balovsyak, N.; Ihnatovych, A.This article is dedicated to the concept of e-learning 2.0 as realization of web 2.0 ideology in distant learning. There are different definitions of the Web 2.0 and the using the concept of Web 2.0 in distance learning.Item Критерій оцінювання ефективності компонентів безпеки комп’ютерних систем(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Ігнатович, А. О.; Іванців, Р.-А. Д.; Павич, Н. Я.; Ihnatovych, A.; Ivantsiv, R.; Pavych, N.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано сучасний стан оцінювання ефективності компонентів безпеки комп’ютерних систем та мереж. Встановлено, що таке оцінювання ефективності все ще недостатньо забезпечене фундаментальною теорією та методологією і значною мірою суб’єктивне. Запропоновано використання узагальненого критерію ефективності. Розглянуто технологію використання такого критерію на тестовому прикладі для блокових шифрів. Показано, що використання запропонованого критерію підвищує об’єктивність оцінювання ефективності компонентів безпеки комп’ютерних систем та мереж.Item Методи семантичного аналізу при анотованому узагальненні текстових документів(Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-01) Очерклевич, О. Б.; Ігнатович, А. О.; Ocherklevich, O.; Ihnatovych, A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityРозглянуто використання семантичного аналізу при узагальненні текстових документів. Проаналізовано найпоширеніші методи узагальнення текстових документів та оцінювання якості результатів оцінювання. Наведено особливості вдосконаленого методу анотаційного узагальнення текстових документів, який використовує принципи прихованого семантичного аналізу та елементи нечіткої логіки для виявлення семантично важливих речень. Запропоновано використання нового підходу до оцінювання ефективності узагальнення, основаного на елементах нечіткої логіки та на статистичному показнику, що використовується для оцінювання важливості слів у контексті та класу документа, що дає змогу визначити міру відповідності вмісту оригінального документа та його резюме. Наведено результати верифікації запропонованих засобів, що засвідчують їхню ефективність.