Browsing by Author "Kazimova, Yuliana"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Rubrics and features of information presentation in the internet media «Ukrainskyi tyzhden’»(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-21) Казімова, Юліана; Kazimova, Yuliana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті досліджено особливості висвітлення журналістських матеріалів у Інтернет-ЗМІ «Український тиждень» та специфіку рубрик видання. Це питання актуальне сьогодні, оскільки деякі журналісти люблять повторювати назви рубрик, полюбляють брати ці назви з інших видань. Але так чинити неправильно. Кожне видання повинно бути унікальним. Необхідно зазначити, що Інтернет-видання “Український тиждень” відповідально підійшло до питання підбору рубрик. У цьому Інтернет-виданні лише п’ять рубрик, серед них такі: “Статті”, “Колонки”, “Фоторепортаж”, “Журнал”, “Прес-релізи”, проте одна із рубрик – “Статті” містить багато підрубрик. Отже, серед підрубрик рубрики “Статті” є такі: “Усі статті”, “Політика”, “Економіка”, “Світ”, “Суспільство”, “Культура”, “Історія”, “Наука”, “Пандемія”, “Вибори‒2020”. Під підрубрикою “Усі статті” журналісти подають найбільш загальну інформацію, яка є важливою впродовж певного дня. Щодо підрубрик “Політика” та “Економіка”, то під ними подана лише відібрана, актуальна інформація. Підрубрика “Світ” є не дуже великою, проте завдяки їй можна дізнатися найважливіші події, які відбуваються у світі. Найактуальнішою підрубрикою є “Пандемія”. Саме під цієї підрубрикою журналісти подають інформацію про кількість хворих на коронавірус, способи лікування цієї хвороби, а також постійно попереджають людей про те, що краще берегти здоров’я завчасно, аби уникнути зараження. Матеріали у цьому Інтернет-виданні завжди подані професійно та оперативно. Їх цікаво читати, чому також сприяє й інтерфейс цього Інтернет-ЗМІ. Варто зазначити, що специфіка роботи журналістів вищезазначеного Інтернет-видання дає зрозуміти, що вони намагаються не висвітлювати однотипні новини, бути цікавими, писати матеріали лише на актуальні теми. У більшості випадків, інформація у різних ЗМІ однакова, адже від актуальних щоденних подій не втечеш. Проте навіть та сама інформація, яку подають усі ЗМІ, у Інтернет-виданні «Український тиждень» завжди подана оригінально та цікаво, аби читачі могли легко її зрозуміти та правильно сприйняти.Item Specifics of materials of the internet media “Zaxid.net”(Видавництво Львівської політехніки, 2022-02-22) Казімова, Юліана; Kazimova, Yuliana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті досліджуються особливості висвітлення матеріалів в інтернет-ЗМІ “Zaxid.net”. Це питання актуальне, оскільки журналістам необхідно знати, як готують свої матеріали сучасні ЗМІ, які теми вони обирають для висвітлення. Зазначимо, що інтернет-ЗМІ “Zaxid.net” має розподіл рубрик за містами України (за назвами міст) та за висвітленням (спорт, медицина тощо). Усі матеріали журналісти викладають на високому професійному рівні, обирають актуальні теми для висвітлення. Необхідно відзначити, що вдалим прикладом великої різноманітності рубрик є інтернет-ЗМІ “Zaxid.net”. У кожному заголовку цікаво висвітлено інформацію. Інтернет-ЗМІ “Zaxid.net” складається з таких рубрик: “Львів”, “Івано-Франківськ”, “Тернопіль”, “Волинь”, “Закарпаття”, “Чернівці”, “Рівне”, “Економіка”, “Нерухомість”, “Авто”, “Дім”, “Курйози”, “Дозвілля” тощо. Заголовки із назвами міст містять поточну інформацію про кожне місто. Інші ж рубрики містять інформацію на дуже різні теми, такі, як життя, політика, уряд тощо. Хорошим прикладом журналістських матеріалів є стаття під назвою – “Укрзалізниця призначила швидкісний потяг з Києва до Тернополя”, в якій журналісти повідомляють, що “Укрзалізниця” призначила фірмовий швидкісний поїзд категорії “Інтерсіті”, маршрут Київ–Тернопіль. Також додали, що з Києва він вирушатиме 2 липня, а з Тернополя – 3 липня. Як повідомляє прес-служба Укрзалізниці, потяг відправлятиметься з Києва щодня о 16:41. та прибуватиме до Тернополя о 22:47 год. Він також повертатиметься щодня о 4:00 і прибуватиме до Києва о 10:03. Поїзд зупинятиметься у Козятині Вінницької області, Вінниці, Хмельницькому та Волочиську Хмельницької області. Загалом, потяг курсуватиме з Києва до Тернополя та в зворотному напрямку шість годин. Ще одним вдалим прикладом роботи журналістів “Zaxid.net” є стаття під назвою “Логістика під час війни”, в якій журналісти пишуть, що з початком бойових дій Україні довелося зіткнутися з російською армією. Відкрите протистояння з Росією стало серйозним викликом для країни, що вимагає загальної консолідації та оптимізації всіх соціальних процесів. І один з найважливіших моментів, на який потрібно звернути увагу, – це переформатування логістики. Журналісти додають, що початок бойових дій не став повною несподіванкою для українців та української влади. Не можна сказати, що з постачанням військ і населення все погано, але проблеми є, і вони досить серйозні, для їхнього вирішення потрібно не лише отримувати військову техніку, гуманітарну та фінансову допомогу, а й будувати економіку на військові потреби та використовувати переваги, зокрема потужний волонтерський рух та досвід успішних бізнес-структур. Оптимізація матеріально-технічного забезпечення – друга проблема після ведення бойових дій, яка є життєво важливою для виживання Української держави. Отож, із вищенаведеного видно, що журналісти цього видання чітко висвітлюють дані, до інформації підбирають гарні фотографії та викладають матеріали лаконічно та професійно. Особливо якісно та на високому професійному рівні журналісти подають інформацію про війну в Україні.Item Соціальна мережа Instagram як сучасна платформа для популяризації журналістського контенту(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Семен, Наталія; Казімова, Юліана; Semen, Nataliya; Kazimova, Yuliana; Національний університет “Львівська політехніка”Сучасна вітчизняна журналістика намагається наслідувати тенденції світових мас-медіа. Це надзвичайно позитивне явище, яке свідчить про глобалізацію та прогресивність. Дослідження сконцентроване довкола соціальної мережі Instagram, яка від часу свого заснування здобула велику популярність як серед пересічних користувачів, так і серед журналістів. Робота сучасного журналіста в соціальних мережах сьогодні надзвичайно необхідна йому як для власного інформування, так і для популяризації свого контенту серед аудиторії. Платформа Instagram має низку специфічних особливостей, що відрізняє її від інших соціальних мереж. Саме тому для ефективності роботи в Instagram потрібно дотримуватись певних правил та тенденцій. Крім того, Instagram надзвичайно стрімко та систематично покращує свої функції. Відтак, аби досягти ефективності у просуванні власного контенту, потрібно постійно досліджувати та аналізувати усі інструменти популяризації через соціальну мережу Instagram. Поки що українські журналісти не виробили чіткої стратегії роботи у соціальній мережі Instagram, тому це питання сьогодні надзвичайно актуальне. Адже журналістика, представлена в соціальних мережах, – одна з ознак демократичного суспільства, а також запорука успіху в аудиторії, оскільки майже кожна сучасна людина є користувачем тієї чи іншої соцмережі. Саме тому потребує поглиблення науковий арсенал праць у сфері просування контенту через соціальні мережі, зокрема Instagram, який допоможе згодом застосувати на практиці здобуті теоретичні знання. Оскільки таких досліджень в українському журналістикознавстві надзвичайно мало, то потрібно аналізувати досвід закордонних колег, висвітлений в багатьох іноземних наукових працях, і виокремлювати власні критерії успішного просування контенту в Instagram, враховуючи реалії вітчизняного медійного ринку.