Browsing by Author "Pasika, V."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Динамічна модель керування швидкістю приводу із зубчастою диференціальною передачею через епіцикл(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Стрілець, О. Р.; Малащенко, В. О.; Пасіка, В. Р.; Стрілець, В. М.; Strilets, O.; Malaschenko, V.; Pasika, V.; Strilets, V.; Національний університет водного господарства та природокористування; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто динамічні процеси у пристрої для керування змінами швидкості із зубчастою диференціальною передачею і замкнутою гідросистемою через епіцикл, коли урухомчою ланкою є сонячне зубчасте колесо, а урухомною – водило або навпаки. Наведено рівняння динаміки таких пристроїв залежно від умов їх роботи, які є підґрунтям для подальшого комп’ютерного моделювання та проведення кількісного аналізу з метою вибору необхідної гідросистеми керування швидкістю.Item Обґрунтування конструкційних параметрів урухомника в удосконалених колодопильних рамах(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Новіцький, Я. М.; Пасіка, В. Р.; Novitskyi, Ya.; Pasika, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Розроблено структурну та конструктивну схеми урухомника корбово-поковзневого механізму, в якому точка, що з’єднує корбу і гонок, рухається по колу, центр якого зміщений відносно точки обертання корби. Урухомник складається з двох зубчастих коліс, одне з яких нерухоме, і з міжосьовою відстанню, що дорівнює половині ходу поковзня. Урухомчу точку гонка прикріплено до рухомого колеса на заданій відстані від осі обертання. Це уможливлює заміну в урухомнику кулачкової пари на зубчасту.Item Порівняльний аналіз динамічного зрівноваження вихідного й удосконаленого корбо-поковзневого механізму(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Пасіка, В. Р.; Pasika, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Зіставлено результати динамічного зрівноваження незрівноваженої маси поковзня у вихідному і удосконаленому корбо-поковзневому механізмі. Показано, що в удосконаленому корбо-поковзневому механізмі можливо повністю зрівноважити масу поковзня. Це зменшить потужність приводу, нерівномірность руху і тиск корби на опору.