Energy Engineering and Control Systems. – 2020. – Vol. 6, No. 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59977

Науковий журнал

Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка». Виходить двічі на рік з 2015 року.

Energy Engineering and Control Systems = Енергетика та системи керування : науковий журнал / Lviv Politechnic National University ; editor-in-chief Yevhen Pistun. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2020. – Volume 6, number 1. – 80 p.

Зміст


1
7
16
23
33
43
51
61
70
79

Content (Vol. 6, No 1)


1
7
16
23
33
43
51
61
70
79

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Modeling of two-motor front-wheel drive control for electric vehicle with electronic differential based on energetic macroscopic representation
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-06-01) Щур, Ігор; Гавдьо, Ігор; Білецький, Юрій; Shchur, Ihor; Havdo, Ihor; Biletskyi, Yurii; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    На відміну від автомобіля, сучасний електромобіль (ЕМ) може мати різні конфігурації підсистеми електричної тяги із застосуванням одного, двох чи чотирьох привідних електричних двигунів коліс. У цій статті досліджено передньопривідну дводвигунну конфігурацію з незалежним приводом коліс, в якій регулюванням електромагнітних моментів двигунів забезпечується виконання двох функцій: електричної тяги та керування напрямком руху. Останню функцію виконує електронний диференціал, який застосовують замість традиційної механічної диференціальної передачі та механічної системи рульового керування. Виконання вказаних функцій покладено на розроблену на основі геометрії Ackermann-Jeantaud систему керування привідними двигунами. У роботі для дослідження роботи дослідного ЕМ застосовано новий підхід до побудови математичних моделей складних систем на енергетичній основі – макроенергетичне представлення (EMR). За інверсним принципом, передбаченим EMR, розроблено систему керування рухом ЕМ. Проведені симуляційні дослідження в середовищі MatLab/Simulink показали працезданість розробленої системи керування та високу точність підтримання заданих швидкості та напрямку руху як в усталених, так і в перехідних режимах роботи ЕМ.