Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Архітектура. – 2022. – Том 4, випуск 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/60296

Науковий журнал

Журнал публікує дослідження науковців Інституту архітектури Національного університету «Львівська політехніка», інших українських установ та наших колег з-за кордону, які розглядають проблеми архітектури та містобудування. Журнал надає можливості для обміну науковими ідеями, методологіями досліджень, практичних досягнень, та формує інформаційне поле для наукових дискусій з актуальних проблем теорії та практики в галузі архітектури, містобудування та дизайну.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Архітектура : науковий журнал. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. – Т. 4 (1), № 1 (7) . – 162 с.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Архітектура

Зміст (том 4 (1), № 1 (7))


1
10
21
30
40
47
54
65
71
83
95
108
119
128
136
144
153
162
173
184
193
201

Content (Vol. 4 (1), No 1 (7))


1
10
21
30
40
47
54
65
71
83
95
108
119
128
136
144
153
162
173
184
193
201

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Пошук архітектурних концепцій розвитку міста Прилуки як складова навчального процесу на кафедрі дизайну архітектурного середовища Національного університету “Львівська політехніка”
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Богданова, Юлія; Копиляк, Ігор; Bohdanova, Yuliia; Kopylyak, Ihor; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    У статті показано місце конкурсного проєктування в навчальному процесі кафедри дизайну архітектурного середовища. Роботи студентів виконувалися за реальними завданнями, представленими адміністрацією міста Прилуки на Чернігівщині. Ці проєкти були цікавими з огляду на те, що здійснювали дуже різні завдання, пов’язані з дизайном архітектурного середовища в місті: від великих концептуальних рішень до вузьких і прагматичних тем, що дозволило відійти від абстрактних універсальних вправ, які здавна опрацьовуються академічною школою. Півріччя, яке було присвячене пошуку нових концепцій розвитку архітектурного середовища міста Прилуки, висвітлило відмінності між навчальним та реальним проєктуванням та дозволило безпосередньо наблизити студентів до виконання завдань, які очікують їх у подальшому професійному житті.