Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38288

Матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017

У збірнику опубліковано матеріали конференції, присвяченої проблемам у галузі соціальних комунікацій, інформаційної діяльності, консолідації інформації, документознавства, електронного урядування, прикладної психології та лінгвістики. Видання призначено для науковців, аспірантів, студентів.

Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 1 електронний оптичний диск. – Паралельний титульний аркуш англійською.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017) Карапата, Марта; Волощак, Роксолана; Мина, Жанна
    In theses considered an advertising as the main tool of marketing communicational politics, the problem of choosing the most effective advertising channels, planning stages of advertising within the enterprise. Analyzed, the conducting of competent, intensive and ongoing advertising that increased sales and the realization of goods or services and enhances the image of the company.