Інформація,комунікація,суспільство

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Електронно-освітні ресурси для вивчення іноземної мови: порівняльний аналіз
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Матвіїв, Діана; Вовк, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”
    This article analyzes the use of tools for learning English on the websites of schools for learning foreign languages in Lviv. The efficiency and advantages of the implementation are also described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВО
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Гула, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка”
    The article considers the place of advertising in the image of university colleges of institutions of higher education. The authors develop an information model for the distribution of printing products of the university department and find the advantages of using such products.
  • Thumbnail Image
    Item
    Роль ЗМІ у профорієнтаційній роботі закладів вищої освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Доскіч, Анастасія; Національний університет “Львівська політехніка”
    Advertising as a method of influencing potential consumers from the outset is psychological impact, but is intended to change behavior or belief. The psychology of advertising is aimed at the study of the mechanisms of perception of messages and the impact on the human psyche, its manipulative capabilities and limitations. From the point of view of the specialists of the psychological approach, this is a type of human activity, a group of people or organizations whose basic metals are to provide value to certain objects of information.