Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
6 results
Search Results
Item Ефективність застосування інформаційно-рекламних засобів для популяризації культурно-освітньої та профорієнтаційної діяльності шкіл(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Мина, Жанна; Гродзевич, Наталія; Коць, Марта; Національний університет “Львівська політехніка”The article is devoted to defining of the importance of the effectiveness of the use of advertising tools to promote cultural education and vocational guidance schoolspositioning of comprehensive in schools. The main types and methods of advertising are presented.Item Рекламно-інформаційне представлення діяльності ресторану Готельного комплексу «Жорж»(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Мина, Жанна; Васько, Анастасія; Національний університет “Львівська політехніка”This article describes the correct activity with advertising. It is represented of work in George Hotel. Described main tasks with which the company will provide itself with constant advertising.Item Значення рекламної діяльності бібліотек на сучасному етапі(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Петрушкевич, Зоя; Мина, Жанна; Національний університет “Львівська політехніка”The abstracts characterize the advertising and information presentation of the socio-cultural library at the present stage. Emphasis is placed on the fact that nowadays it is important to show the activities of libraries. It is emphasized that at present it is difficult to imagine a world without advertising.Item Розроблення друкованої продукції для подання діяльності Бродівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Каськів, Марта; Мина, Жанна; Національний університет “Львівська політехніка”This article describes the importance of creating a positive image of the school. Necessity of communication between the school and its clients is investigated Effective methods of advertising are considered.Item Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Карапата, Марта; Волощак, Роксолана; Мина, ЖаннаIn theses considered an advertising as the main tool of marketing communicational politics, the problem of choosing the most effective advertising channels, planning stages of advertising within the enterprise. Analyzed, the conducting of competent, intensive and ongoing advertising that increased sales and the realization of goods or services and enhances the image of the company.Item Рекламно-інформаційне забезпечення маркетингової діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Мина, Жанна; Гринчишин, Марія; Бондач, МаріяIn thesis are revealed advertising and information support of marketing activities. It is noted that an important condition of the company is to provide accurate and timely marketing information.