Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
21 results
Search Results
Item Організація рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Руднік, Вікторія; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the peculiarities of the advertising activity of the enterprise in the network and substantiated its main stages.Item Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Секанова, Аліна; Національний університет “Львівська політехніка”In the article features of the informative presentation on the marketing strategy of publicly traded company «Myronivsky Bread Production» on the internet market, identified the main task of this activity.Item Краудсорсинг як інструмент історіографічних досліджень спадщини українських емігрантів в Канаді(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Ягніщак, Володимир; Національний університет “Львівська політехніка”; MacEwan UniversityThe paper considers the current experience of using crowdsourcing projects in historical research.. A review of realized digital projects of the history and culture of the canadian ukrainian diaspory are done.Item Використання інтерпретованої мови програмування R для семантичного аналізу даних у соціальній мережі Twitter(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Устиянович, Тарас; Національний університет “Львівська політехніка”The semantic structure of Twitter microblogging in the programming language R, using the packages: twitteR, ggplot2, wordcloud, tm, is researched. The lexical-semantic composition of the posts was reproduced, the main opinion of the users was determined..Item Основні аспекти захисту особистої інформації в соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Заскальна, Анна; Химиця, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”The article deals with such issues as information threats and protection of personal information touching upon respective problems Ukraine is experiencing in the area.Item Аналіз комунікативних переваг учнів-старшокласників Львова у соціальних сервісах і службах(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Гураль, Діана-Марія; Національний університет “Львівська політехніка”The analysis of the use of communicative preferences of students of Lviv high school students in social agencies and services.Item Інтернет як чинник суспільно-історичних змін українського суспільства(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”The influence of the Internet on Ukrainian society is analyzed. Particularly, the main social and historical changes caused by the development of Internet services infrastructure in Ukraine.Item Етико-психологічні аспекти комунікації в умовах дистанційного навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Сорока, Ніна; Химиця, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”This article analyzes the ethics and culture of communication on the Internet, ethical and psychological aspects of communication in distance learning.Item Організація інформаційно-довідкового забезпечення органів місцевого самоврядування(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Химиця, Наталія; Сувала, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка”In the article the problem of information representative bodies to ensure feedback between citizens and the state, analyzed public relations as a mechanism of interaction between the state and civil society, , and generally describes the functionality of the web – sites of public authorities at regional level.Item Особливості дизайн-проектування друкованої реклами підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вітів, Оксана; Химиця, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”The basic rules of development of high-quality printed advertising of the enterprise and the requirements for its design are analyzed.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »