Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
4 results
Search Results
Item Використання Інтернет-технологій для посередницької діяльності у бізнесі(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Тітко, Андрій; Кіт, Юрій; Національний університет “Львівська політехніка”This article analyzes the peculiarities of using Internet technologies in business. Using such tools in business as a website, internet marketing, social networking gives you a great advantage in promoting your products or services.Item Етико-психологічні аспекти комунікаційних процесів у бізнесі(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Химиця, Наталія; Керенович, Лілія; Марців, МаріяThis article highlights influence of factors of different nature on the activity in the sphere of business relations, in particular business from the point of view of psychology, ethics and socionics, as its main directions.Item Розвиток співпраці державних установ з приватними підприємствами(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Бурко, Юлія; Пастернак, Христина; Морушко, ОлександрIn the theses on open topic of public-private cooperation. Displaying role of legal, economic and organizational basis for the interaction of public and private partners, the regulation of relations connected with the preparation, execution and termination of agreements concluded within the framework of public-private partnerships, and establishing the guarantee for observance of the rights and interests of the parties. Viewed direction of development organization and methods of cooperation.Item Інтернет мережі як сучасний засіб розвитку малого бізнесу(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Ващенко, Андрій; Ротарь, МаринаIn presented article we look into some questions like todays online busines. The use of internet in todays economicaly chalenged world is of great importance due to the low cost and easy management (of the sites) as well as easy access to the public. Use of internet as a mean to make a better corporation does not only comes as a financial benefit (to the company) but also as a great and easy (low cost) marketing. Expecially for smaller businesses. Conducting a successful product policy on the Internet is largely connected with the proper environment of a product.