Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
15 results
Search Results
Item Організація рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Руднік, Вікторія; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the peculiarities of the advertising activity of the enterprise in the network and substantiated its main stages.Item Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Секанова, Аліна; Національний університет “Львівська політехніка”In the article features of the informative presentation on the marketing strategy of publicly traded company «Myronivsky Bread Production» on the internet market, identified the main task of this activity.Item Веб – сайт як метод інформаційної реклами(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Уляна, Ярка; Білецька, Наталя; Національний університет “Львівська політехніка”This article describes the benefits of using a website to effectively promote products and services in the online space. Without this, it is difficult to succeed in a competitive struggle in a market economy. The fact that the institution is represented in the Internet space depends on a significant part of its successItem Роль інформаційного маркетингу в сфері соціальних послуг(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Демчук, Юліана; Кравець, Руслан; Національний університет “Львівська політехніка”There are many different social services in the world. Marketing is very important for their functioning. Effectiveness of marketing concepts. Marketing activity is relevant today.Item Розроблення електронного каталогу в додатку Android для продажу товарів мережі магазинів “Свій Маркет”(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Кулічкова, Мар’яна; Мина, Жанна; Національний університет “Львівська політехніка”Theses highlight the importance of the impact and development of information technology on the activities of commercial enterprises. After all, with the development of the Internet market, it is necessary to look for new opportunities to present their products or activities on the Internet. It is emphasized the importance of cooperating with customers and the ability to present the product profitably and convince the buyer to buy it. A comparative analysis of applications and the conclusion of which application will be used.Item Необхідність використання сучасної рекламної діяльності в системі маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Румянцева, Вікторія; Морушко, Олександр; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the relevance of the advertising campaign, the need to use it. The basic interpretations of the term “advertising” are defined. Formed advertising functions.Item Роль реклами у формуванні іміджу загальноуніверситетських кафедр ЗВО(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Гула, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the place of advertising in the image of university colleges of institutions of higher education. The authors develop an information model for the distribution of printing products of the university department and find the advantages of using such products.Item Формування маркетингової стратегії закладу вищої освіти: структура процесу(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Бартосевич, Ростислав; Морушко, Олександр; Національний університет “Львівська політехніка”In the paper the theoretical aspects of the formation of marketing strategies of higher education institutions and the structure of this process are considered.Item Інтернет-реклама як складова електронного бізнесу(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Вовк, Наталія; Романів, Ірина; Національний університет “Львівська політехніка”The article analyzes Internet advertising as a means of popularizing the company through the use of e-business. It is proved that the best way to promote e-business is to have an internet site. The classification of the advertising space and the characteristics of the advantages of Internet advertising are given.Item Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Слободянюк, Іванна; Химиця, НаталіяConsidered expediency of ASUS participation in events: for example, the annual biker festival "Tarasova Gora" and feshion event «Ukrainian Fashion Week». Efficiency of these events to promote the brand new products are analyzed.