Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
5 results
Search Results
Item Сервіси для вдосконалення та розвитку маркетингових комунікацій в соціальній мережі Instagram(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Дмитришин, Юліанна; Марковець, Олександр; Національний університет “Львівська політехніка”The theses explores how the development of marketing communication in social network Instagram helps to promote business. Determined that the main task of successful networking of companies is needing to keep up with the times and to search for new tools for effective communication with customers. It is necessary to take into account the dynamic nature of the development of social networks and marketing communications, which are constantly updated, and quickly lose their relevance and continuously explore new trends and factors that are on the market. Instagram is a powerful platform, so using marketing on Instagram is relevant today.Item Планування та координація дій маркетологів в онлайн-спільнотах(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Пелещишин, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка”The problem of finding optimal assignment of performers to online communities’ websites in order to maximize the effect of distributing marketing information and minimize the cost of activities in online communities were analyzed. Indicators of company representatives’ performance based on the analysis of social reaction to posts and behavior of marketing specialists were identified. The use of apparatus of the theory of coordination for finding the best assignment of company representatives to online communities and controlling their interaction was suggested.Item Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина»(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Вовк, Наталія; Андрушко, НаталіяThe article analyzes trends of brand in Ukraine. Author presents the main directions of marketing communications brand "Galytska Svizhyna." The article analyzes the content marketing company. As a conclusion, the authors proposed the use of commercial advertising printed products as a new means of marketing communications.Item Реклама як спосіб вирішення проблем маркетингу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Мина, Жанна; Блага, Тетяна; Білецька, НаталіяIn this article we will discuss advertising as a way to solve marketing problems in Ukraine.Item База даних для підтримки діяльності маркетолога в онлайн-спільнотах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Пелещишин, ОксанаThe article examined the activities of marketing in online communities, the proposed use of a database for recording and analysis of marketing communications.