Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
2 results
Search Results
Item Особливість реклами як однієї із головних методів маркетингових комунікацій у туристичній галузі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Гончарук, Ніна; Національний університет “Львівська політехніка”The article is devoted to the research of advertising services and determination of components of the process of formation of advertising activity in the market of tourist services and factors of effective management of this process.Item Реклама як інструмент підвищення ефективності роботи підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Карапата, Марта; Волощак, Роксолана; Мина, ЖаннаIn theses considered an advertising as the main tool of marketing communicational politics, the problem of choosing the most effective advertising channels, planning stages of advertising within the enterprise. Analyzed, the conducting of competent, intensive and ongoing advertising that increased sales and the realization of goods or services and enhances the image of the company.