Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
69 results
Search Results
Item Організація рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Руднік, Вікторія; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the peculiarities of the advertising activity of the enterprise in the network and substantiated its main stages.Item Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Секанова, Аліна; Національний університет “Львівська політехніка”In the article features of the informative presentation on the marketing strategy of publicly traded company «Myronivsky Bread Production» on the internet market, identified the main task of this activity.Item Шляхи популяризації видавничої продукції в мережі Інтернет на прикладі Видавництва Львівської політехніки(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Заруба, Євгенія; Голощук, Роман; Національний університет “Львівська політехніка”Modern methods of popularizing the products of publishing houses in Ukraine are very diverse. But the Internet is the most effective means of promoting book products in a globalized world. For a large part of society, the Internet environment has become not only an alternative, but also the main source of new information and communication. Today, the range of promotional tools has expanded significantly due to the active use of the Internet as the main means of information on the book market. Virtually every active publisher has its own website and pages on social networks, and actively uses SMM tools.Item Digital маркетинг для позиціонування ВНЗ на інформаційному ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Мина, Жанна; Гаргат, Олег; Тітко, Андрій; Національний університет “Львівська політехніка”This article analyzes the implementation of digital marketing for educational institutions. The tools of promotion of the university services in the information market are presented. Ability to establish effective communication with students.Item Реакція користувачів соцмереж на медіа-контент як соціальна дія(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Захарченко, Артем; Київський національний університет імені Тараса ШевченкаMedia posts spread throughout social networks due to their ability to call the readers to actions which is the sign of their influence. These actions can be studied in relation with other social actions taken by the same users offline: participation in mass protests, purchase of goods, downloading mobile applications, etc. The research has shown that not every share means the readiness for such offline actions. Most often this readiness is observed if media posts on a particular topic are shared through goal-rational actions and at the same time have a high influence on the audience.Item Основні аспекти захисту особистої інформації в соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Заскальна, Анна; Химиця, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”The article deals with such issues as information threats and protection of personal information touching upon respective problems Ukraine is experiencing in the area.Item Аналіз комунікативних переваг учнів-старшокласників Львова у соціальних сервісах і службах(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Гураль, Діана-Марія; Національний університет “Львівська політехніка”The analysis of the use of communicative preferences of students of Lviv high school students in social agencies and services.Item Інтернет як чинник суспільно-історичних змін українського суспільства(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”The influence of the Internet on Ukrainian society is analyzed. Particularly, the main social and historical changes caused by the development of Internet services infrastructure in Ukraine.Item Тенденції зацікавленості мультимедійними презентаціями книг у соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Колос, Софія; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The tendencies of interest in multimedia presentations of books on social networks are revealed and analyzed.Item Соціальні мережі як засіб інформування суспільства(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Березова, Оксана; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The specifics of using Social Networks to inform the society are considered. The following social networks are considered: LinkedIn, Twitter, Instagram, Facebook.