Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
6 results
Search Results
Item Методи просування облікового запису закладу вищої освіти у соціальній мережі Instagram(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Заскальна, Анна; Сабадаш, Іванна; Національний університет «Львівська політехніка»The use of Instagram social networks to promote higher education is a common occurrence. The use of marketing tools allows you to analyze target audience and successfully disseminate information about studying at the university.Item Фактори впливу на прийняття брендами рішення щодо спонсорства подій(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Слободянюк, Іванна; Химиця, НаталіяConsidered expediency of ASUS participation in events: for example, the annual biker festival "Tarasova Gora" and feshion event «Ukrainian Fashion Week». Efficiency of these events to promote the brand new products are analyzed.Item Інформаційно-рекламна діяльність ГО "Об’єднання "Самопоміч" в соціальній мережі "Facebook"(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Химиця, Наталія; Белінська, Христина-МаріяConsider the actual issues of activities public organizations in Ukraine and emphasize their importance in social life. The dynamics and expansion of informational and promotional activities of NGO "Union "Samopomich" in the social network "Facebook".Item Порівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Слободянюк, Іванна; Химиця, НаталіяThis Facebook instruments using scenario research is going to show the difference, pros and cons of Facebook contests results and Facebook boosted posts results for Facebook corporative page. We show the real cases from the real Facebook corporate resourse to compare those both instruments with mentioned results. The conclusion shows the real figures which could help social media manager to choose right instrument in case of increasing Facebook fun numbers task.Item Клієнтоорієнтований підхід до управління веб-проектами(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Алєксєєва, КатеринаThe paper discusses the use of customer-centric approach in development and further maintenance of commercial web-projects. The concepts of client and customer-centricity were defined. Possible way of implementation of customercentric approach was described.Item Вплив телебачення як засобу масової комунікації на формування цільової аудиторії(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Недбальська, Мар’яна; Марковець, ОлександрThis article is devoted to study the influence of TV on the target audience. In particular, the theoretical approaches to study the phenomenon of the influence of television, the concept of efficiency of media exposure, the nature and specific channels and mechanisms for its effective impact.