Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
4 results
Search Results
Item Етапи просування інтернет-магазину в соціальній мережі Instagram(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Сальо, Марія; Марковець, Олександр; Національний університет “Львівська політехніка”The thesis explores how social networking helps business development. It is determined that the main advantages of purchases in social networks is saving of time, lower price, studying exact characteristics of goods or services, review of a large number of photographs or video live. It is also explored that Instagram is one of the most promising social networks for business promotion, its benefits and capabilities.Item Роль Інтернет-рекламування магазинів комп’ютерної техніки(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Мина, Жанна; Усик, КатеринаThe role of online advertising computer equipment stores was examined. The value of placing price-lists of goods on the site was emphasized. Advertising mechanisms as the guarantor of the most targetoriented implementation of the purchase of goods that form the bulk of the profits of the Internet shop were studied.Item Інформаційне забезпечення процесу наповнення контентом спеціалізованого веб-сайту інтернет-магазину(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Марковець, Альона; Марковець, Олександр; Хміль, ІринаThis article describes the urgency of filling a content web-site. Shows with which functional parts should consist site online store, and that it should contain.Item Створення прайс-агрегаторів для полегшення збору інформації з різних сайтів(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Піка, Ірина; Тимовчак-Максимець, ОксанаIn the article the advantages of using price-aggregator sites are discussed, their functional possibilities are analyzed.