Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
3 results
Search Results
Item Планування та координація дій маркетологів в онлайн-спільнотах(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Пелещишин, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка”The problem of finding optimal assignment of performers to online communities’ websites in order to maximize the effect of distributing marketing information and minimize the cost of activities in online communities were analyzed. Indicators of company representatives’ performance based on the analysis of social reaction to posts and behavior of marketing specialists were identified. The use of apparatus of the theory of coordination for finding the best assignment of company representatives to online communities and controlling their interaction was suggested.Item Інформаційно-комунікаційні технології у маркетинговій діяльності ІТ-організацій(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Романишин, ЮліяIt is considered the usage of information and communication technologies in marketing of organizations. The peculiarities of marketing activity of IT-companies are defined. The marketing activity of IT-company "Softjourn. Ukraine" conducted through online communities with the use of Internet-technologies is analyzed in the article.Item База даних для підтримки діяльності маркетолога в онлайн-спільнотах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Пелещишин, ОксанаThe article examined the activities of marketing in online communities, the proposed use of a database for recording and analysis of marketing communications.