Інформація,комунікація,суспільство
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/20685
Browse
42 results
Search Results
Item Інформаційно-рекламне забезпечення органів місцевого самоврядування(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Принда, Василина; Сєров, Юрій; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the issues associated with providing local governments communication with the community. Described printed information products, which would inform the society and formed their opinion, as well as the questions on the development of the website of the local authority.Item Інформаційно-рекламне забезпечення діяльності підприємств радіотехнічної галузі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Ярмошук, Лідія; Національний університет “Львівська політехніка”Article is devoted to research of features of advertizing activity of the printing enterprise. The factors influencing the organization of advertizing activity of the enterprises are defined. The directions of increase of efficiency of advertizing activity of the enterprise are proved.Item Ефективність застосування інформаційно-рекламних засобів для популяризації культурно-освітньої та профорієнтаційної діяльності шкіл(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Мина, Жанна; Гродзевич, Наталія; Коць, Марта; Національний університет “Львівська політехніка”The article is devoted to defining of the importance of the effectiveness of the use of advertising tools to promote cultural education and vocational guidance schoolspositioning of comprehensive in schools. The main types and methods of advertising are presented.Item Організація рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Руднік, Вікторія; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the peculiarities of the advertising activity of the enterprise in the network and substantiated its main stages.Item Рекламно-інформаційне представлення ПАТ "Миронівський хлібопродукт" в соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Секанова, Аліна; Національний університет “Львівська політехніка”In the article features of the informative presentation on the marketing strategy of publicly traded company «Myronivsky Bread Production» on the internet market, identified the main task of this activity.Item Інформаційне забезпечення готельного підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Юрій, Штефан; Трач, Ольга; Національний університет “Львівська політехніка”The article describes the importance of information provision for the hotel company. Information is provided on how to correctly improve the information and advertising activities of the hotel company. The basic requirements for effective functioning of a website are determined.Item Рекламно-інформаційне представлення діяльності ресторану Готельного комплексу «Жорж»(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Мина, Жанна; Васько, Анастасія; Національний університет “Львівська політехніка”This article describes the correct activity with advertising. It is represented of work in George Hotel. Described main tasks with which the company will provide itself with constant advertising.Item Рекламування діяльності компанії засобами мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Боровець, Роман; Кіт, Юрій; Національний університет “Львівська політехніка”; ДНЗ «Львівське вище професійне політехнічне училище»This article discusses the promotional activities of the supplier of building materials using the Internet to promote their products. Here it is described and provided the technologies by means of which the company carries out the promotion of its goods and services.Item Особливості популяризації місцевих фотостудій(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Концур, Марта; Національний університет “Львівська політехніка”The article presents a general description of the photographic studio advertising campaign. The authors paid special attention to the prospect of advertising of regional photo studios. They submit the three most important and most practical means of advertising the activities of such a photo studio: a calendar, a business card, a booklet.Item Особливість реклами як однієї із головних методів маркетингових комунікацій у туристичній галузі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Вовк, Наталія; Гончарук, Ніна; Національний університет “Львівська політехніка”The article is devoted to the research of advertising services and determination of components of the process of formation of advertising activity in the market of tourist services and factors of effective management of this process.