Економіка і менеджмент
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26584
Browse
Search Results
Item Тенденції розвитку конкурентного середовища на ринку металургійної продукції України(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Татар, МаринаРозглянуто різні визначення поняття конкуренто- спроможності, виділено три основні підходи до трак- тування цієї категорії. Досліджено існуючі у вітчизняній та міжнародній практиці методи аналізу та оцінки конкурен- тоспроможності підприємства, виявлено їх переваги та недоліки. Проаналізовано сучасний стан однієї з головних бюджетоутворюючих галузей економіки України – мета- лургійної галузі, визначено модель ринку, до якої вона належить та частки ринку металургійних підприємств. Запропоновано алгоритм оцінки рівня конкуренції в галузі. Проаналізовано показники оцінки рівня конкуренції на ринку, розраховано індекси Лернера та Херфіндаля-Хирш- мана. Запропонована методика оцінки конкурентоспро- можності металургійних підприємств. Обґрунтовано доцільність аналізу внутрішньої та зовнішньої конкурен- тоспроможності підприємств. Досліджено вплив різних чинників формування конкурентоспроможності на основі побудови регресійної моделі, яка дозволяє найточніше виявити в яких саме чинниках закладені більші резерви підвищення конкурентоспроможності. Також побудовано вектор розвитку конкурентоспроможності підприємств металургійної галузі України .Item Значення проінформованості для конкуренційної діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Михальчишин, НаталіяРозглянуто сутність конкуренційної діяльності, залежність її від форм конкуренції, методів та засобів конкурентної боротьби. Висвітлено значення інформованості для підприємств у конкуренційній діяльності.