Інформаційні системи та мережі
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2105
Browse
3 results
Search Results
Item Засоби навігації клієнта в системах електронної контент-комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Берко, А. Ю.; Підгайний, Т. І.Запропоновано вирішення проблеми навігації клієнта в середовищі систем електронної контент-комерції. Розроблено загальні принципи побудови інтелектуальних засобів навігації клієнта в середовищі контент-комерції на прикладі інтернет- магазину. Some way for solving of problems of client navigation in environment of electronic content-commerce systems were proposed in the article. General principles for constructing of intelligent client tools using online shop as an example, were developed.Item Застосування методу контент-аналізу для формування інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Берко, А. Ю.; Висоцька, В. А.; Сороковський, М. М.Розглянуто питання розроблення уніфікованих методів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції. Розроблено формальну модель та узагальнену типову архітектуру системи електронної контент-комерції. Розроблено методи проектування та реалізації системи електронної контент-комерції на прикладіінтернет-журналу, який відображає результати теоретичних досліджень.This paper is devoted to the development of unified methods for processing information resources in the systems of electronic content commerce. A formal model and generalized typical architecture of systems of electronic content commerce are declared. Methods of designing and implementation of systems of electronic content commerce on the example of online Magazine, which reflects the results of theoretical research, are developed.Item Система контент-моніторингу новинних інтернет-ресурсів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Берко, А. Ю.; Кісь, Я. П.; Суховерський, В. І.Проаналізовано основні методи та засоби системи контент-моніторингу. На основі цих методів і засобів виконано дослідження з метою виявлення найвживаніших категорій / слів у провідних періодичних виданнях України. The article discusses the basic methods and content-monitoring system. The research, based on these methods and tools to identify the most frequently zustrichayemyh categories keywords in leading journals press in Ukraine.