Інформаційні системи та мережі
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2105
Browse
3 results
Search Results
Item Архітектура систем електронної контент-комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Висоцька, В. А.; Чирун, Л. В.З позиції системного підходу застосовано принципи опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції для реалізації життєвого циклу контенту, що дало змогу розробити методи формування, управління та супроводу комерційного контенту. Розроблено комплексний метод формування комерційного контенту для скорочення часу та зменшення ресурсів виробництва контенту, що дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів та реалізувати підсистему автоматичного формування контенту. Створено оперативний метод управ- ління комерційним контентом для скорочення часу та зменшення ресурсів продажу контенту, що дає можливість реалізувати підсистему управління комерційним контентом. Реалізовано комплексний метод супроводу комерційного контенту для скорочення часу та зменшення ресурсів аналізу цільової аудиторії системи електронної контент-комерції, що дає можливість розробити підсистему супроводу комерційного контенту. Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. From the perspective of systemic approach, the application of principles of information resources processing in electronic content commerce systems for content lifecycle implementation was conducted, which enabled us to develop methods for the commercial content formation, management and support. An integrated method of commercial content formation for the time and resources reduction of content production was developed. This makes it possible to create a means of information resources processing and implement subsystem of automatically generated content. In this paper operational method of commercial content management for the time and resources reduction of content sales was created, which makes it possible to implement a commercial content management subsystem. A comprehensive method of commercial content support for the time and resource reduction of the target audience analysis in electronic content commerce systems was implemented, which makes it possible to develop a commercial content support subsystem. In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems is proposed. The model describes the processes of information resources processing in the electronic content commerce systems and simplifies the content automation management technology. Main problems of e-commerce and content function management services are analyzed in the paper.Item Особливості проектування та аналіз узагальненої архітектури систем електронної контент-комерції(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Висоцька, В. А.; Чирун, Л. Б.; Чирун, Л. В.Запропоновано модель життєвого циклу контенту в системах електронної комерції. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми електронної комерції та функціональних сервісів управління контентом. In the given article content lifecycle model in electronic commerce systems and simplifies the content automation management technology. In the paper the main problems of e-commerce and content function management services are analyzed.Item Інтелектуальна система управління контентом сайтів електронного бізнесу(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Берко, А. Ю.; Дорош, В. М.; Чирун, Л. В.Розглянуто проблеми побудови інтелектуальних систем керування контентом сайтів електронного бізнесу. Проаналізовано особливості керуванальниня контентом web-сайтів. Запропоновано методи та засоби вирішення проблеми. Problem of constructing of intelligent systems content management for e-business sites considered in the article. Web-sites content management characteristics were analyzed. Methods and tools of problem solving were proposed.