Theory and Building Practice
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/49562
Browse
Item Analysis of ventilation in the selected lecture room: case study(Видавництво Львівської політехніки, 2023-02-28) Капало, П.; Баргловський, Л.; Адамскі, М.; Kapalo, P.; Bargłowski, L.; Adamski, M.; Кошицький технічний університет; Білостоцький технічний університет; Technical University of Kosice; Bialystok University of TechnologyДіти та шкільна молодь проводять більше годин на день у класах і, залежно від кількості людей, піддаються впливу погіршення якості повітря в приміщеннях. Різноманітні дослідження, які спостерігають за умовами внутрішнього середовища, вказують на необхідність збільшення рівня вентиляції в класах. Чинні стандарти та рекомендації щодо вентиляції в шкільних класах здебільшого зосереджуються на сприйнятій якості повітря, тоді як доступна вентиляція в багатьох школах вже не відповідає цим критеріям, що призводить до поганої якості повітря в приміщенні. У шкільних класах потрібні нові способи вентиляції, де дизайн має бути перенесений з комфорту на здоров’я. Документально визначено необхідну об’ємну витрату повітря вентиляційної установки для провітрювання обраної аудиторії. Коротко охарактеризовано законодавчі вимоги, що діють у Словаччині та Польщі. Особливу увагу було приділено постановам Міністерства охорони здоров’я, Міністерства навколишнього середовища, Міністерства транспорту та будівництва Словацької Республіки та постановам Міністерства освіти та спорту, Міністерства інфраструктури та європейським стандартам. Задокументовано також експериментальне вимірювання, виконане в аудиторії. Отримані значення об’ємної витрати повітря, необхідної для вентиляції аудиторії, розраховані відповідно до вимог законодавства, порівнюються зі значенням, розрахованим на основі виміряного ходу концентрації вуглекислого газу.