Оптимізація виробничих процесів і технологічний контроль у машинобудуванні та приладобудуванні

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2376

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження кутових коливань конструкцій двомасового вібротранспортера-маніпулятора з багатокомпонентними коливаннями
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Врублевський, І. Й.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто декілька конструкцій двомасового вібраційного транспортера-мані- пулятора з багатокомпонентними коливаннями, створених за допомогою твердотільного комп’ютерного моделювання в середовищі системи AutoCAD. Досліджено вплив конструктивних параметрів транспортера на власні частоти кутових коливань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вібраційний двомасовий транспортер-маншулятор з незалежними поздовжніми, поперечними та вертикальними коливаннями
    (Видавництво Державного університету "Львівська політехніка") Врублевський, І. Й.; Державний університет “Львівська політехніка”
    Описано вібраційннй двомасовий трикомпонентний транспортер- маніпулятор з незалежними поздовжніми, поперечними та вертикальними коливаннями. Пружна система вібротранспортера містить чотири пружні елементи, кожен з яких складається з двох решітчастих пружин, що скріплені між собою під прямим кутом. Проведено розрахунок жорсткості пружної системи транспортера.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вібраційні транспортно-маніпулюючі конвеєри для пакувального обладнання
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Корендій, В. М.; Гаврильченко, О. В.; Шенбор, В. С.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано переваги вібраційних конвеєрів з електромагнітними приводами коливань та еліптичними вібраціями. Переваги таких конвеєрів – відсутність пар тертя, мала споживана потужність, реверсивне і складне вібротранспортування. Проаналізовано можливості застосування вібраційних транспортних і транспортно-маніпулюючих конвеєрів для пакувального обладнання, наприклад, формування груп виробів, касетування виробів, маніпулювання виробами на площині тощо. На основі структурних і принципових схем вібраційних однокоординатних і багатокоординатних конвеєрів з незалежним збудженням коливань створено вібраційний транспортно-маніпулюючий модульний конвеєр, сконструйо- ваний за тримасовою коливальною схемою із застосуванням ґраткових і плоских пружин, що забезпечують горизонтальні коливання транспортувальної площини у будь-якому напрямі. Описано конструкцію транспортно-маніпулюючого модуля, принцип його роботи та подано рекомендації щодо вибору робочої частоти пристрою. Розроблено методику розрахунку пружної системи модуля на жорсткість. Рекомендовано співвідношення коливальних мас для створення оптимальних моделей відповідного обладнання. Описано транспортно-технологічні можливості розробленого модуля, а саме одно-, дво- і багатокоординатне транспортування деталей, обертання деталей на площині, складне транспортування виробів за будь-якими координатами площини з обертанням у будь-якій зоні площини. Запропоновано вібраційну систему щільного і нещільного укладання керамічних виробів після мокрого пресування на рухому стрічку конвеєра з використанням одно- і двокоординатних конвеєрів з еліптичними коливаннями. Обґрунтовано технологічні можливості укладання виробів і подано залежності для забезпечення щільного і нещільного укладання виробів. Розглянуто можливості застосу- вання вібраційних маніпулюючих систем укладання виробів для різних галузей промисло- вості та обґрунтовано напрями подальших досліджень за цією тематикою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив співвідношення між динамічним і статичним коефіцієнтами тертя нашвидкість вібротранспортування під час еліптичних коливань
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Врублевський, І. Й.; Національна академія сухопутних військ
    Розглянуто вплив співвідношення динамічного і статичного коефіцієнтів тертя (тертя ковзання та спокою) на безрозмірний коефіцієнт швидкості вібротранспортування під час еліптичних коливань у безвідривних режимах переміщення. Показано, що зі зменшенням відношення коефіцієнта тертя ковзання до коефіцієнта тертя спокою величина коефіцієнта швидкості за оптимальних параметрів горизонтального транспортування зменшується. Зі збільшенням кута нахилу транспортної площини це зменшення стає менш істотним і за граничних кутів підйому фактично зникає. Величина оптимального кута зсуву фаз між компонентами еліптичних коливань зі зменшенням співвідношення динамічного і статичного коефіцієнтів тертя зменшується.