Chemistry, Technology and Application of Substances

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/45006

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Вибір масообмінного апарата для деферизації підземних вод
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2020-02-21) Калимон, Я. А.; Гелеш, А. Б.; Слюзар, А. В.; Курилець, О. Г.; Kalymon, Ya. A.; Helesh, A. B.; Slyuzar, A. V.; Kurylets, O. H.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено абсорбцію кисню у горизонтальному абсорбері із ковшоподібними диспергаторами (ГАКД) та у вертикальному апараті з барботажним шаром (ВАБШ). Показано, що ці процеси відбуваються за законом реакцій першого порядку. Встановлено, що за газовмісту 0,05 та діаметра бульбашок 0,002 м константа швидкості абсорбції у 46,5 разу більша у ГАКД, ніж у ВАБШ. Рекомендовано для деферизації води за pH < 6 використовувати апарат із суцільним барботажним шаром, а за pH більше ніж 6,0 – ГАКД.
  • Thumbnail Image
    Item
    Introduction of video resources in interactive learning of students specialty in chemical technologies and engineering during the COVID-19 pandemic
    (Lviv Politechnic Publishing House, 2020-03-16) Буклів, Р. Л.; Гелеш, А. Б.; Курилець, О. Г.; Буклів, С. В.; Кропивницька, Л. М.; Bukliv, R. L.; Helesh, A. B.; Kurylets, O. H.; Bukliv, S. V.; Kropyvnytska, L. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка; Lviv Polytechnic National University; Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University
    Розглянуто основні проблеми та труднощі, які виникли в навчальному процесі після запровадження карантинних заходів у період пандемії COVID-19. Описано найпоширеніші інтернет-платформи, які використовують викладачі під час проведення занять у форматі відеоконференц-зв’язку. Зазначено доцільність вдосконалення методів дистанційного навчання студентів. Зосереджено основну увагу на технологічних перевагах впровадження відеоресурсів у інтерактивне навчання студентів хіміко-технологічних спеціальностей, що зумовлено спеціалізацією авторів.