Проблеми економіки та управління
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126
Browse
Item Інститут репутації бізнесу в України: особливості формування та культура скасування(Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Прокопишин-Рашкевич, Л. М.; Мороз, Є. Т.; Prokopyshyn-Rashkevych, L.; Moroz, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУдосконалено зміст поняття “репутація бізнесу” та узагальнено основні критерії, які характеризують репутацію бізнесу. Проаналізовано явища, тренди соціальної відповідальності, важливі для українського суспільства. Проведено опитування щодо впливу відповідальності бізнесу на купівельне рішення споживачів та проаналізовано ставлення опитаних до бізнесу, що може порушувати цінності споживання. Сформовано основні тренди культури скасування суспільства щодо бізнесу, який не відповідає його очікуванням.