Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові комунікації органів місцевого самоврядування: визначення пріоритетних для мешканців тем інформації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Гвоздь, М. Я.; Карий, О. І.; Процак, К. В.; Gvozd, M.; Karyy, O.; Protsak, K.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Дослідження спрямовано на удосконалення маркетингових комунікацій органів місцевого самоврядування із мешканцями сільських громад. Зокрема, досліджено пріоритетні сфери, найцікавіші для мешканців сільських територій. Проведене соціологічне дослідження дало змогу виявити відмінності у потребах в інформації та її змісті залежно від рівня достатку мешканців громади та за гендерною ознакою. За результатами анкетування розроблено рекомендації органам місцевого самоврядування щодо удосконалення їх комунікаційної політики
  • Thumbnail Image
    Item
    Статистико-соціологічний аналіз ставлення туристів до розвитку містичного туризму на Львівщині
    (Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-10) Кулиняк, І. Я.; Бондаренко, Ю. Г.; Гвоздь, М. Я.; Kulyniak, I.; Bondarenko, Yu.; Gvozd, M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Проаналізовано результати соціологічного опитування туристів з метою виявлення їхнього ставлення до можливостей і перспектив розвитку містичного туризму на Львівщині. За допомогою методів описової (дескриптивної) статистики зведено та проаналізовано відповіді респондентів. Сформовано профіль туриста Львівщини, який цікавиться містичним туризмом, аналізуючи взаємозв’язки між різними змінними за результатами соціологічного опитування з використанням методу біваріантного аналізу (χ2-тест Пірсона). За результатами дослідження виявлено, що респонденти з радістю б відвідували містичні місця (об’єкти) Львова та Львівщини, тому доцільно цей напрям надалі розвивати та розробляти нові туристичні програми.