Проблеми економіки та управління
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126
Browse
3 results
Search Results
Item Інституційне середовище як важлива передумова розвитку рекреаційно-туристичної сфери(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Петрович, Й. М.; Бондаренко, Ю. Г.; Просович, О. П.; Petrovych, Y.; Bondarenko, Yu.; Prosovych, O.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розкрито суть та структуру інституційного середовища. Виділено формальні і неформальні інститути та висвітлено їхню роль. Значну увагу приділено питанням державного регулювання рекреаційної сфери в низці зарубіжних країн. Проаналізовано нормативно-правові акти, які регламентують рекреаційну сферу в Україні. Визначено вплив інституційного середовища на формування і діяльність рекреаційнотуристичної сфери в Україні. Виявлено необхідність узгодження деяких понять рекреаційної сфери законодавчо, розроблення національних стандартів надання рекреаційно-туристичних послуг, узгодження їх з міжнародними стандартами. Запропоновано заходи для покращення інституційного середовища держави з метою підвищення конкурентоспроможності національного рекреаційно-туристичного продукту-послуги.Item Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Просович, О. П.; Боцман, Ю. С.; Prosovych, O.; Botsman, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Дано характеристику поняттю “маркетплейс”, виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу. Для цього доцільно оцінити сучасний стан розвитку інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх можливості у перспективі. Маркетплейс є типом веб-платформи електронної комерції, яка допомагає продавцям та потенційним покупцям знаходити один одного в Інтернеті, а потім взаємодіяти. Така модель однаково актуальна і для продавців товарів, і для тих, хто пропонує послуги. Наведено класифікацію лідерів цифрового маркетингу на вітчизняному ринку за чотирма категоріями: інтернетмагазини, прайс-агрегатори, маркетплейси і класифайди. Маркетплейс створюється для великої кількості постачальників і споживачів. Учасники можуть взаємодіяти на рівних (коли обидві сторони – приватні особи або представники бізнесу). Оцінено сучасний стан та перспективи розвитку маркетплейсу та його лідерів в Україні. Маркетплейс – двостороння торгова площадка, що в рази ускладнює аналітику, тому потрібно розуміти, які показники вважати для сегмента продавців, а які для користувачів, крім того, постійно врівноважувати між собою попит і пропозицію.Item Ідентифікація та оцінка кредитного ризику комерційних банків(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Просович, О. П.; Процак, К. В.; Prosovych, O.; Protsak, K.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розкрито суть та види кредитних ризиків комерційних банків. Висвітлено основні чинники кредитного ризику за видами кредитних ризиків. Проаналізовано динаміку нормативів кредитних ризиків банківської системи України за останнє десятиліття. Проведено оцінку кредитних ризиків банківської системи України за новою методикою НБУ. Визначено основні чинники гальмування кредитної активності комерційних банків запропоновано заходи для покращення кредитної активності та якості кредитного портфелю банків.