Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингові комунікації органів місцевого самоврядування: визначення пріоритетних для мешканців тем інформації
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-03-01) Гвоздь, М. Я.; Карий, О. І.; Процак, К. В.; Gvozd, M.; Karyy, O.; Protsak, K.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Дослідження спрямовано на удосконалення маркетингових комунікацій органів місцевого самоврядування із мешканцями сільських громад. Зокрема, досліджено пріоритетні сфери, найцікавіші для мешканців сільських територій. Проведене соціологічне дослідження дало змогу виявити відмінності у потребах в інформації та її змісті залежно від рівня достатку мешканців громади та за гендерною ознакою. За результатами анкетування розроблено рекомендації органам місцевого самоврядування щодо удосконалення їх комунікаційної політики