Проблеми економіки та управління

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2126

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Характеристики й змістовно-контекстуальне поле моделі розвитку підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010-02-23) Погорєлов, Ю. С.; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
    Наведено характеристики моделі розвитку підприємства, розроблено змістовноконтекстуальне поле моделі. Надано принципи розроблення моделі розвитку підприємства, дотримання яких забезпечить легітимність моделі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні засади організації підприємництва в просторі і часі
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Петрович, Й. М.; Захарчин, Г. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглянуто концептуальні положення організації підприємництва як процесу в просторі й часі. Категорії простору й часу в підприємницькій діяльності висвітлюються як інтегровані поняття, що об’єднують філософські та економічні аспекти. Головна увага зосереджена на принципах підприємництва (безперервність, оптимальність, системність, науковість тощо), використання яких забезпечить ефективність підприємницької діяльності. Environment and time organization of enterpreneurship’s process is described in this article. The main attention is attract to the organization enterpreneurship’s - permanentiolity, optimality, systematization, scientificency. These principle’s realization will make enterpreneurship more efficient.
  • Thumbnail Image
    Item
    Процеси капіталізації корпорацій та їх відображення у звітності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Яремко, І. Й.; Лемішовська, О. С.; Yaremko, I.; Lemishovska, O.; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Politechnic National University
    Розглянуто зміст вартісних критеріїв в управлінні процесами капіталізації корпорацій, зміст формалізованих у фінансовій звітності показників, їхню вартісну спрямованість та розкрито характеристику показників й індикаторів у системах і моделях створеної вартості підприємством. Окреслено можливості інтеграції інстру- ментарію вимірювання вартісних параметрів і традиційних показників фінансової (корпоративної) звітності.