Кваліфікаційні роботи студентів
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/61740
Browse
Search Results
Item Реінжиніринг процесів надання послуг соціальною установою на прикладі територіального підрозділу центру надання адміністративних послуг м. Львова(Національний університет "Львівська політехніка", 2023) Андрійчук, Ірина Іванівна; Zelena, Iryna Ivanivna; Зеленко, Наталія Михайлівна; Національний університет "Львівська політехніка"Актуальний стан реалізації реінжинірингу в системи надання адміністративних послуг слугує головною складовою реформації Центрів надання адміністративних послуг. Залучення реінжинірингу дозволяє збільшити рівень ефективності в діяльності органів публічної влади, що базується на застосуванні сучасних інноваційних технологій та дозволяє громадянам отримувати послуги на сучасному рівні з залученням цифровізації. Концепція запровадження електронного урядування передбачає модернізацію публічного управління шляхом реінжинірингу наявних підходів, проєктування оновлених адміністративних процесів в органах державної влади та органах місцевого самоврядування, оптимізованих із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, спрямованих на електронну взаємодію та спільну роботу, відкритість і прозорість для громадян. Особливості формування системи реінжинірингу в діяльності установ соціальної сфери досліджували такі науковці: Клименко І. В., Олійник Т., І. І. Бригілевич, Васиньова Н.С, В. А. Загайного , Р.М. Матвійчук, Пуліна Т.В., Опанасюк Ю.А. Липник С.О., Гайдученко С.О. та ін. Мета магістерської кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні реінжинірингу надання послуг як показника ефективної модернізації соціальної установи. Об’єкт дослідження — система надання адміністративних послуг соціальними установами. Предмет дослідження — процес реінжинірингу у системі надання послуг в підрозділах ЦНАП. Під час виконання завдань магістерського дослідження було досягнуто наступних результатів. У першому розділі магістерського дослідження розкрито сутність поняття реінжинірингу надання адміністративних послуг, визначено засоби та методи залучення інноваційних технологій для покращення основних показників діяльності установи. Визначено ключові аспекти покращення роботи працівників із залученням системних технологічних застосунків, що передбаченні електронним урядуванням. Другий розділ присвячено трансформації адміністративних послуг у електронному варіанті отримання через платформу «Дія», відтак проаналізовано найбільш поширенні послуги електронного режиму. Досліджено практичну реалізацію реінжинірингу в територіальному підрозділі ЦНАП м. Львова. Для інтерпретації зарубіжного досвіду реалізації реінжинірингу надання адміністративних послуг висвітлено досвід провідних країн в сфері електронного урядування Естонії та Канади. У третьому розділі як у ключовому елементі магістерського дослідження подано рекомендації щодо використання інноваційності та технологічності адміністративних послуг в територіальному підрозділі ЦНАП м. Львова. Відтак, реінжиніринг виступає сучасним метод управління стратегічними змінами в системі надання адміністративних послуг в умовах сьогодення ,адже дозволяє формувати інформаційно-публічні інфраструктури, що забезпечують розвиток системи надання послуг державними організаціями в електронному форматі.