Архітектура
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3167
Browse
3 results
Search Results
Item Дизайн В. Г. Кричевського: ретроспектива та сучасна трансформація(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Радомська, В. Р.; Гаврисьо, С. Р.; Radomska, V.; Havryso, S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті розглянуто ретроспективу дизайну В. Г. Кричевського періоду 1891–1943 рр. та запропоновані шляхи трансформації, інтерпретації доробку митця в сучасний урбаністичний дизайн. Проектні пропозиції сформовані для покращення та зміни естетичної складової навчальних корпусів та ландшафтного простору Національного університету “Львівська політехніка”.Item Еволюція розвитку та реноваційно-естетичні зміни інтер'єрного середовища церкви Успіння Богородиці у Львові(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Радомська, В. Р.; Тирпич, І. А.Розглянуто еволюцію розвитку архітектурного комплексу церкви Успіння Богородиці (м. Львів). Виявлено основні етапи реноваційно-естетичних змін в інтер’єрному середовищі церкви та заакцентовано на конкурсі 1911 р. по естетичній реконструкції художнього та предметного наповнення церкви за участю відомого львівського монументаліста Модеста Сосенка (1875–1920). Основна ціль дослідження – на прикладі однієї архітектурної пам’ятки виявити історіографію естетично-реноваційних змін, які супроводжують будь яку нерухому пам’ятку протягом певного хронологічного періоду.Item До питання генеалогії орнаменту в архітектурі та інтер’єрному просторі(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Радомська, В. Р.; Тирпич, І. А.Розглянено проблематику генеалогії орнаменту як однієї з важливих ознак структурної зміни в архітекутрі та інтер’єрному просторі. Висвітлено питання філософії формотворення орнаментики галицького митця М. Сосенка (1875–1920 рр.) в цьому контексті та теорії «нового орнаменту» в епоху цифрових технологій на тлі класичних форм психологічно-естетичного сприйняття, функціональності та призначення орнаменту. This article examines the genealogy of ornament as one of the important factors of the structural change in architecture and interior space. In this context, it raises the issue of the philosophy of the creation of the ornamental forms of M. Sosenko (1875–1920), a Halychyna-based artist as well as the theory of «new Ornamentation» in the digital technology era on the background of classic forms of psychological and aesthetic perception, the functionality and designation of ornaments.