Архітектура
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3167
Browse
Search Results
Item Вплив ідей архітектора Кізлера на футуристичне проектування студентів кафедри дизайну архітектурного середовища (ДАС) Національного університету “Львівська політехніка” (на прикладі ескіз-проекту представництва Ватикану У Львові)(Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-01) Проскуряков, Віктор; Чолавин, Юрій; Proskuryakov, Victor; Cholavyn, Juriy; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ статті висвітлено вплив ідей архітектора Фрідріха Кізлера на проектування Представництва Ватикану у Львові. Ці ідеї були досліджені та розвинені в наступних футуристичних проектах Кізлера: Проект хмарочоса, 1930, Музей сучасного мистецтва, 1931, Проект дубль-театру, Бруклін, Нью-Йорк, 1925–1927 та інItem Футуристичні ідеї архітектора Ф. Кізлера в навчальному проектуванні львівської архітектурної школи (на прикладі діяльності кафедри дизайну архітектурного середовища)(Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-01) Проскуряков, Віктор; Проскуряков, Олексій; Proskuryakov, Victor; Proskuryakov, Oleksii; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВ статті висвітлено результати навчального проектування на кафедрі дизайну архітектурного проектування Національного університету “Львівська політехніка”, в якому використовувалися і розвивалися футуристичні ідеї Ф. Кізлера. Які неодноразово, протягом останніх 20 років, експонувалися кафедрою на різноманітних виставках.Item Порівняння творчості всесвітньо відомих архітектора та сценографа Ф. Кізлера і сценографа і архітектора Є. Лисика(Видавництво Львівської політехніки, 2020-03-01) Климко, Зоряна; Проскуряков, Олексій; Кубай, Роман; Klymko, Zoriana; Proskuryakov, Oleksii; Kubai, Roman; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityЗа результатами дослідження творчої спадщини всесвітньовідомих архітектора і сценографа Ф. Кізлера та сценографа і архітектора Є. Лисика були виявлені деякі спільні риси в творенні ними архітектури і сценографії. Головною з яких виявилося бажання митців надавати своїм формальним творам архітектурно-сценографічного мистецтва якостей безмежності в часі і просторі.