Архітектура

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3167

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Особливості архітектури центральної частини м. Вінниці кінця ХІХ початку – ХХ століть
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Субін-Кожевнікова, А. С.; Смоляк, В. В.; Subin-Kozhevnikova, A.; Smolyak, V.; Вінницький національний технічний університет; Vinnytsia National Technical University
    У статті досліджено особливості архітектури центральної частини м. Вінниці кінця XIX – початку XX століть. Визначено специфіку розвитку стильових тенденцій та типології споруд. Запропоновано періодизацію розвитку архітектури, з урахуванням архітектурно-містобудівних та історико-культурних чинників.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стан збереження та цінність садибного житла Львова першої третини ХХ ст.
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Березовецька, І. А.
    У статті проаналізовано стан збереження садибного житла Львова першої третини ХХ ст., та визначено його цінність як важливого елементу формування сучасного структури міської тканини. The state of saving of country dwelling of Lvrv of the first third of the 20th century is analysed in the article, that his value as important element of forming of modern structures of city fabric.
  • Thumbnail Image
    Item
    До питання генеалогії орнаменту в архітектурі та інтер’єрному просторі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Радомська, В. Р.; Тирпич, І. А.
    Розглянено проблематику генеалогії орнаменту як однієї з важливих ознак структурної зміни в архітекутрі та інтер’єрному просторі. Висвітлено питання філософії формотворення орнаментики галицького митця М. Сосенка (1875–1920 рр.) в цьому контексті та теорії «нового орнаменту» в епоху цифрових технологій на тлі класичних форм психологічно-естетичного сприйняття, функціональності та призначення орнаменту. This article examines the genealogy of ornament as one of the important factors of the structural change in architecture and interior space. In this context, it raises the issue of the philosophy of the creation of the ornamental forms of M. Sosenko (1875–1920), a Halychyna-based artist as well as the theory of «new Ornamentation» in the digital technology era on the background of classic forms of psychological and aesthetic perception, the functionality and designation of ornaments.