Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
7 results
Search Results
Item Тенденції зацікавленості мультимедійними презентаціями книг у соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Колос, Софія; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The tendencies of interest in multimedia presentations of books on social networks are revealed and analyzed.Item Соціальні мережі як засіб інформування суспільства(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Березова, Оксана; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The specifics of using Social Networks to inform the society are considered. The following social networks are considered: LinkedIn, Twitter, Instagram, Facebook.Item Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Стадник, Олена; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”In the study, for effective informational and advertising support of a company in social networks, it is necessary to correctly plan tasks to achieve your goal. It has been suggested that this is best done using the “goal tree”.Item Інформаційне представлення діяльності КЗ ЛОР «Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»(Видавництво Львівської політехніки, 2019-05-16) Савчин, Мар’яна; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The analysis of information provision of the communal institution of the Lviv Regional Council "Lviv Regional Center of Emergency Medical Care and Disaster Medicine" was conducted. It is also planned to upgrade the site based on the platform Webnode.Item Інформаційно-рекламне забезпечення популяризації Державного підприємства «Славське лісове господарство»(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Білущак, Тетяна; Сокол, ЛюбовThis article contains programs for information and advertising in social networks. Using social networks for coverage of forestry activities is important and affects the formation of the reputation of the company.Item Використання видів соціальних медіа у популяризації розважального закладу ПП "Клуб достойних львів’ян "Лялька"(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Білущак, Тетяна; Олійник, ВасильIn the article the types of social media in promoting entertainment venue.Item Особливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Білущак, Тетяна; Кучеренко, МаріяWe consider the peculiarities of using social networks as a tool of popularization of restaurant business. We characterize the practical aspects of using social networks.