Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
Search Results
Item Варіативна оцінка знань студентів за допомогою системи тест-IQ(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Коваленко, Олена; Яцковська, Римма; Вінницький національний технічний університет; Вінницький національний аграрний університетАвтори представляють результати розробки програмного модулю тестування в системі управління навчанням. Головною особливістю розробки є запровадження супертесту – програми формування типових тестових завдань з автоматичною зміною умови задачі. Такі елементи штучного інтелекту дозволяють підвищити якість тестових завдань та зменшити вірогідність формального виконання задач студентами. Можливості запровадження тренувальних та підсумкових тестів та ігрових елементів щодо мотивації студентів та викладачів (рейтинг тестів, повідомлення щодо результатів тестування) соціалізують систему перевірки знань.Item Інформаційне електронне середовище навчального відділу університету(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Коваленко, Олена; Савчук, Тамара; Вінницький національний технічний університетАвтори представляють результати розробки моделі інформаційного електронного середовища навчального відділу університету. Основними функціями середовища є інформування викладачів та співробітників щодо нормативних та розпорядчих документів для здійснення навчально-методичної діяльності; формування запитів внутрішньої та зовнішньої звітності; моніторинг здійснення освітньої діяльності.Item Поведінкові моделі інформаційної системи змішаного навчання(Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Коваленко, Олена; Вінницький національний технічний університетАвтор представляє результати розробки поведінкових моделей агентів інформаційної системи змішаного навчання. Загальні принципи роботи базуються на теорії дзеркал, які відповідають цілям інформаційної системи змішаного навчання. Збалансування різних видів навчання в системі досягається шляхом поведінкового моделювання ситуацій, що реалізуються в системі. Практичний досвід автора щодо запровадження системи змішаного навчання в українських вищих закладах на базі авторських проектів свідчить про необхідність поведінкового моделювання як для формування базової платформи, так і для внесення змін в процесі роботи в інформаційній системі.