Матеріали конференцій

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Варіативна оцінка знань студентів за допомогою системи тест-IQ
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Коваленко, Олена; Яцковська, Римма; Вінницький національний технічний університет; Вінницький національний аграрний університет
    Автори представляють результати розробки програмного модулю тестування в системі управління навчанням. Головною особливістю розробки є запровадження супертесту – програми формування типових тестових завдань з автоматичною зміною умови задачі. Такі елементи штучного інтелекту дозволяють підвищити якість тестових завдань та зменшити вірогідність формального виконання задач студентами. Можливості запровадження тренувальних та підсумкових тестів та ігрових елементів щодо мотивації студентів та викладачів (рейтинг тестів, повідомлення щодо результатів тестування) соціалізують систему перевірки знань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інформаційне електронне середовище навчального відділу університету
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Паламарчук, Євген; Коваленко, Олена; Савчук, Тамара; Вінницький національний технічний університет
    Автори представляють результати розробки моделі інформаційного електронного середовища навчального відділу університету. Основними функціями середовища є інформування викладачів та співробітників щодо нормативних та розпорядчих документів для здійснення навчально-методичної діяльності; формування запитів внутрішньої та зовнішньої звітності; моніторинг здійснення освітньої діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поведінкові моделі інформаційної системи змішаного навчання
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017-11-21) Коваленко, Олена; Вінницький національний технічний університет
    Автор представляє результати розробки поведінкових моделей агентів інформаційної системи змішаного навчання. Загальні принципи роботи базуються на теорії дзеркал, які відповідають цілям інформаційної системи змішаного навчання. Збалансування різних видів навчання в системі досягається шляхом поведінкового моделювання ситуацій, що реалізуються в системі. Практичний досвід автора щодо запровадження системи змішаного навчання в українських вищих закладах на базі авторських проектів свідчить про необхідність поведінкового моделювання як для формування базової платформи, так і для внесення змін в процесі роботи в інформаційній системі.