Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
3 results
Search Results
Item Організація рекламної діяльності підприємства в мережі Інтернет(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-01) Химиця, Наталія; Руднік, Вікторія; Національний університет “Львівська політехніка”The article considers the peculiarities of the advertising activity of the enterprise in the network and substantiated its main stages.Item Використання інформаційного та комунікаційного потенціалу соціальних мереж у роботі фахівця-історика(Видавництво Львівської політехніки, 2017) Химиця, НаталіяThe paper outlines the main uses of information and communication potential of social networks in educational and research activities specialist historian.Item Порівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у Facebook(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Слободянюк, Іванна; Химиця, НаталіяThis Facebook instruments using scenario research is going to show the difference, pros and cons of Facebook contests results and Facebook boosted posts results for Facebook corporative page. We show the real cases from the real Facebook corporate resourse to compare those both instruments with mentioned results. The conclusion shows the real figures which could help social media manager to choose right instrument in case of increasing Facebook fun numbers task.