Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
Search Results
Item Тенденції зацікавленості мультимедійними презентаціями книг у соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Колос, Софія; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The tendencies of interest in multimedia presentations of books on social networks are revealed and analyzed.Item Соціальні мережі як засіб інформування суспільства(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Березова, Оксана; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”The specifics of using Social Networks to inform the society are considered. The following social networks are considered: LinkedIn, Twitter, Instagram, Facebook.Item Планування інформаційно-рекламної діяльності стоматологічних послуг у соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Стадник, Олена; Білущак, Тетяна; Національний університет “Львівська політехніка”In the study, for effective informational and advertising support of a company in social networks, it is necessary to correctly plan tasks to achieve your goal. It has been suggested that this is best done using the “goal tree”.Item Веб-сайт як засіб комунікативної діяльності органів студентського самоврядування(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Дихтярук, Уляна; Вовк, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”Involvement of youth in student selfgovernment significantly contributes to the development of such traits as: responsibility, independence, respect, tolerance, respect for oneself and others, dedication to their work, creativity, need for self-development, etc. Also, involvement of youth in participation in activities Student selfgovernment bodies facilitate future specialists to gain experience, be ready for informed participation in society.Item Популяризація бібліотечної справи в об’єднаних територіальних громадах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Мартинюк, Катерина; Андрухів, Андрій; Національний університет “Львівська політехніка”The article deals with the importance of advertising for libraries. The importance of library advertising as an important component of the library's work, its capabilities and informing a wide range of users about library information resources and products is revealed.Item Застосування умовної ентропії для оцінювання інформаційно-психологічного впливу в соціальних мережах(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Бродський, Юрій; Молодецька, Катерина; Поліський національний університетThe model of evaluation of informational and psychological influence on actors in social networks was developed. The model is based on conditional entropy, which made it possible to take into account the destructive influence not only of the content source, but also of its distribution in virtual communities. This allows to increase the level of information security of the state as a result of application of the developed model in information technologies of threat assessment.Item Сервіси для вдосконалення та розвитку маркетингових комунікацій в соціальній мережі Instagram(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Дмитришин, Юліанна; Марковець, Олександр; Національний університет “Львівська політехніка”The theses explores how the development of marketing communication in social network Instagram helps to promote business. Determined that the main task of successful networking of companies is needing to keep up with the times and to search for new tools for effective communication with customers. It is necessary to take into account the dynamic nature of the development of social networks and marketing communications, which are constantly updated, and quickly lose their relevance and continuously explore new trends and factors that are on the market. Instagram is a powerful platform, so using marketing on Instagram is relevant today.Item Соціальні мережі як засіб популяризації громадських об’єднань(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Жеребецька, Діана; Лісіна, Світлана; Національний університет “Львівська політехніка”The concept of “social networks” is defined as one of the powerful tools in the work of organizations. The relationship between the website and social networks in the process of promotion is clarified. The advantages of social networks are analyzed and their use in a concrete example is presented.