Матеріали конференцій
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/56937
Browse
5 results
Search Results
Item Розроблення каталогу “СКІД очима студентів”(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Готра, Юлія; Трач, Ольга; Національний університет “Львівська політехніка”The article proposes measures to promote the activities of the department of SCIA, with the help of printed advertising products. Also contextual diagram of relationships is proposed.Item Інформаційно-рекламне забезпечення меблевого виробництва(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Якимович, Юлія; Трач, Ольга; Національний університет “Львівська політехніка”The abstracts present informational and advertising support for the promotion of furniture. The contextual diagram on which process of manufacturing of advertising materials is represented is offered.Item Network PR tools(Видавництво Львівської політехніки, 2020-05-21) Klynina, Tetiana; National aviation universityThe article describes modern technologies and tools in the implementation of PR in social networks. Emphasis is placed on the main tools that will help to conduct a successful PR campaign online.Item Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Пилипенко, Наталія ВолодимирівнаСтаттю присвячено головним причинам використання соціальних медіа для комунікації з користувачами бібліотеки. Обговорено поточні тенденції і популярні канали соціальних медіа. Запропоновано види діяльності, які можуть бути здійснені в кожному з них. This article is dedicated to the main reasons why a library should use social media to communicate with customers. Current social trends and popular social media channels are discussed. Activities that can be realised with each of them are suggested.Item The role of new social communication technologies in changing public sphere and PR(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Demeterffy Lančić, RenataThe author discusses the importance of new communication technologies from two aspects: at the development of pluralistic public sphere as a local and global sphere and public relations as a special type of communication action. The author highlights the important effects of new communication technologies on public relations, and its ability to manipulate and reshape global public sphere, as well as, possibility of new public sphere to change PR.