Кафедра електромехатроніки та комп'ютеризованих електромеханічних систем
Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/62418
Browse
40 results
Search Results
Item Мікроконтролерна система керування електромеханічною системою для мобільного робототехнічного комплексу(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Пасєка, Миколай Петрович; Pasieka, Mykolai Petrovych; Семенюк, Микола Борисович; Національний університет "Львівська політехніка"Item Безщітковий двигун електроприводу башти самохідної броньованої установки(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Диковицький, Євгеній Васильович; Dykovytskyi, Yevhenii Vasylovych; Харчишин, Богдан Михайлович; Національний університет "Львівська політехніка"Диковицький Є. В. Безщітковий двигун електроприводу башти самохідної броньованої установки, 64 сторінки, 4 таблиці, 12 рисунок, 10 бібліографічних посилань. Керівник – к.т.н., с.н.с., доцент каф. ЕКС Харчишин Богдан Михайлович. Об’єкт дослідження кваліфікаційної роботи – процеси електромагнітного перетворення електричної енергії у механічний обертальний рух. Предмет дослідження – моментний безщітковий двигун приводу башти самохідної установки. Мета роботи – спроєктувати безщітковий моментний двигун із збудженням від постійних магнітів. Перший розділ кваліфікаційної магістерської роботи присвячено розгляду основних відомих конструкцій безконтактних двигунів, зокрема, їх класифікації за принципом дії, призначенням, типом струму, за конструктивним типом виконання. Розглянено конструктивні види моментних двигунів, вимоги до них, сфери застосування. Виконано огляд моментних двигунів з роторною обмоткою, двигуни магнітоелектричного типу збудження, і зокрема, із висококоерцитивного типу постійними магнітами [1]. У другій частині описано конструкцію вибраного безщіткового моментного двигуна постійного струму, будову основних його вузлів, наведено ілюстрації. Описано принцип функціонування, порядок роботи та технічного обслуговування. У третій частині наведено головні принципи та особливості побудови безконтактних моментних двигунів. Подано спосіб побудови структурної схеми багатофазної неперехресної обмотки р-полюсного дугостаторного двигуна. Дано рекомендації з вибору обмоткових параметрів і електромагнітних навантажень [2, 3]. У електромагнітному розрахункові, що в четвертому розділі виконано розрахунок моментного двигуна, приведено розміри секцій, зірки секційних ЕРС для для однозонного та двозонного виконання, схеми обмоток, вибрано схему обмотки з вищими енергетичними показниками. Розраховано магнітне коло з постійними магнітами з ріжкісноземельних матеріалів [4, 5]. Результати обчислень наведено у розрахунковому формулярі.Item Синтез та аналіз системи керування технологічними процесами стерилізації консервів в автоклаві(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Черних, Віталій Миколайович; Chernykh, Vitalii Mykolaiovych; Ковальчук, Андрій Іванович; Національний університет "Львівська політехніка"Item Електропривод системи примусової циркуляції рідини в контурі охолодження провідників під час накладання ізоляції(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Дьомік, Сергій Вікторович; Domik, Serhii Viktorovych; Біляковський, Ігор Євгенович; Національний університет "Львівська політехніка"Item Моделювання та аналіз характеристик генератора вітроустановки двороторного типу(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Венгерак, Михайло Романович; Venherak, Mykhailo Romanovych; Климко, Володимир Іванович; Національний університет "Львівська політехніка"Item Автоматизація електропривода підвісного конвеєра(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Яців, Володимир Богданович; Yatsiv, Volodymyr Bohdanovych; Білецький, Юрій Олегович; Національний університет "Львівська політехніка"Item Розроблення системи вуличного освітлення з використанням альтернативних джерел енергії(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Попович, Назар Іванович; Popovych, Nazar Ivanovych; Бобечко, Юрій Остапович; Національний університет "Львівська політехніка"Item Синтез системи автоматичного керування конвеєра допоміжного цеху(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Свята, Марта Юріївна; Fediv, Marta Yuriivna; Білецький, Юрій Олегович; Національний університет "Львівська політехніка"Item Синтез системи автоматичного керування конвеєра допоміжного цеху(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Свята, Марта Юріївна; Sviata, Marta Yuriivna; Білецький, Юрій Олегович; Національний університет "Львівська політехніка"Item Дослідження енергетичної ефективності варіантів роботи зарядної станції електромобілів(Національний університет "Львівська політехніка", 2024) Серебрянський, Маркіян Володимирович; Serebrianskyi, Markiian Volodymyrovych; Кузнєцов, Олексій Олександрович; Національний університет "Львівська політехніка"Об'єктом дослідження є процес заряджання електромобілів на різних типах зарядних станцій, зокрема нормальних, швидких та високопотужних оффбордних зарядних станціях. Предметом дослідження є енергетична ефективність зарядних систем для електромобілів при різних режимах заряджання, а також фактори, що впливають на втрати енергії та тривалість зарядки. Метою дослідження є визначення оптимального варіанту заряджання електромобілів з точки зору енергетичної ефективності, часу зарядки, а також навантаження на електричну мережу. Анотація: у роботі досліджено різні режими заряджання електромобілів — від повільного до швидкого, з акцентом на їхню енергетичну ефективність. Окрема увага приділяється інтеграції зарядних станцій із відновлюваними джерелами енергії для підвищення ефективності заряджання і зниження втрат енергії. У вступі роботи обґрунтовується актуальність дослідження, пов'язана із зростанням кількості електромобілів та вимогами до їх зарядної інфраструктури. У першому розділі проведено огляд літератури щодо тенденцій поширення електромобілів та розвитку зарядних станцій у світі та в Україні. Розглянуто системи нормального і швидкого заряджання, а також їхню інтеграцію з електромережами. Другий розділ присвячений аналізу вимог до зарядних станцій, зокрема технічних та нормативних вимог для нормальних і швидких режимів заряджання. У третьому розділі розглянуто архітектуру електромобіля, оновлення стандартів заряджання, системи бортового заряджання та інтегровані системи заряджання. Описано високопотужні оффбордні зарядні станції, стандартизацію та аспекти безпеки. Четвертий розділ зосереджений на порівнянні нормальних і швидких режимів заряджання, їх впливі на енергетичну ефективність, а також на проведенні розрахунків для оцінки втрат енергії та ефективності систем. У висновках підведено підсумки дослідження, зроблено висновки про ефективність різних режимів заряджання та перспективи розвитку зарядної інфраструктури для електромобілів.