На шляху до синтезу філософії, релігії і науки

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/18443

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Роздуми про відношення «aбсолют-людина», або про осяжність і непізнаваність aбсолюту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Карівець, Ігор
    Автор стверджує, що відношення «абсолют-людина» є невизначеним та непоясненим. Тому воно потребує аналізу обидвох складових: абсолюту і людини. Автор доходить висновку, що абсолют не можна визначити позитивно, бо він є безвимірним: прихованим, непроявленим тощо, але його присутність стає очевидною на рівні синтезу протилежностей. Найкраща назва для абсолюту – це апейрон. The author stresses that the “absolutehuman being” relation remains vague and unclear. Therefore its two parts (absolute and human being) should be analyzed. The author came to conclusion that absolute can’t be define positively, because it is immeasurable, but its presence becomes evident on the level of synthesis of oppositions. The best name for absolute is apeiron.