Вісники та науково-технічні збірники, журнали

Permanent URI for this communityhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/12

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Інструменти державної політики розвитку сектора високотехнологічного підприємництва
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Лихолат, С. М.; Васильців, Т. Г.; Зайченко, В. В.; Lyholat, S.; Vasyltsiv, T.; Zaychenko, V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Держ. ун-ту “Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України”; Центральноукраїнський національний технічний університет; Lviv Polytechnic National University; State Institution “Institute of Regional Studies by M. Dolishny NAS of Ukraine”; Central Ukrainian National Technical University
    Узагальнено наявні теоретико-методичні положення та сформовано комплекс концептуальних засад становлення державної політики забезпечення розвитку сектора високотехнологічного підприємництва країни. Обґрунтовано актуальність формування та реалізації державної політики забезпечення розвитку високотехнологічного підприємництва в умовах глобалізації та посилення міжнародної конкуренції. Запропоновано низку класичних та сучасних інструментів державної політики забезпечення розвитку високотехнологічного підприємництва. Вказано їх переваги та недоліки. Розроблено матрицю формування та вибору інструментів державної політики забезпечення розвитку високотехнологічного підприємництва. Впровадження розробленого у дослідженні підходу до ідентифікації інструментів державного регулювання дає змогу обирати найбільш оптимальні та ефективні інструменти державної політики, впровадження яких орієнтоване на системне зміцнення технологічної конкурентоспроможності підприємницького сектора економіки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Деякі підходи до формування інфраструктури товарного ринку в Україні
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Васильців, Т. Г.; Мамчин, Р. О.
    Дана стаття розглядає деякі підходи до формування маркетингової інфраструктури товарного ринку в Україні. З метою розв’язання цієї проблеми на прикладі лікеро-горілчаної галузі аналізується конкретна можливість створення Торгового дому, який би представляв інтереси виробників лікеро-горілчаної галузі Львівського регіону, а також версія об’єднання виробників, дистриб’юторів та інших організацій у холдинги. This article examines some approaches of forming a goods marketing infrastructure in Ukraine. Just for solving this problem on liquer and vodka branch example is examining a concrete possibility of creating a Trading House which would represent an interests of liquer and vodka branch producers of Lviv region and also a version of uniting producers, distributors and other organisations to Holding.